فضای جامعه با شهادت سردار سلیمانی آکنده از محبت شده است

دنا نما: مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: جامعه امروز ما با عطر شهات معطر است و فضای جامعه ما با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آکنده از صفا، صمیمیت و محبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برکات نماز جمعه اظهار کرد: چه شگفت‌انگیز است هنگامی که مولای متقیان علی (ص) فرمودند اگر ۱۰ نماز عید قربان را حضور نداشته باشم بهتر از این است که یک نماز جمعه را شرکت نکرده باشم.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نماز جمعه را از برکات جمهوری اسلامی دانست و گفت: خدا را شاکریم نماز جمعه از بزرگترین برکات برای جامعه ماست.

وی با اشاره به اولین نماز جمعه در سال ۵۸ افزود: امروز که مردم تهران سعادت دارند در مصلای امام (ره) به امامت امام امت اقتدا کنند سیل جمعیت عظیمی به سوی نماز جمعه حرکت می‌کنند.

این مسؤول با بیان این‌که امروز ۹۰۰ نماز جمعه را در سراسر کشور داریم، افزود: به برکت نماز جمعه جامعه ما و مردمان ما انسجام اسلامی، بصیرت و آمادگی برای انجام مسؤولیت‌ها انقلاب را به دست آوردند و حتی در جریان دفاع مقدس پایگاه‌های اصلی نماز جمعه بود.

 مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: به برکت نماز جمعه چقدر حوزه علمیه، مسجد، دانشگاه تاسیس و مشکلات عادی مردم رفع شد.

حاج علی‌اکبری گفت: نماز جمعه مردم را برای مقابله با فتنه‌ها بسیج کرد و پاسخ دندان‌شکن امت ما به فتنه ۸۸  از همین تریبون‌ها داده شد.

وی بیان کرد: هرگاه تهدیدی متوجه انقلاب می‌شود باز نماز جمعه است  و مردم قهرمان ما هستند که پاسخ دشمن را در این روز جمعه می‌دهند و جمعه متفاوت که نامش روز قدس است  و چشم دشمن را کور کرده است و روز قدس برای استکبار جهانی به کابوس تبدیل شده است.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: جامعه امروز ما با عطر شهات معطر است و فضای جامعه ما با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آکنده از صفا، صمیمیت و محبت شده است.

حاج علی‌اکبری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی سربلند، موفق پرورش دهنده دلیرمردان غیورمردان است که در همه حال مورد توجه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

وی با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه پیشین مرکز استان و آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج را فرزند دیگری از این استان سپردیم  و حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی این راه را ادامه خواهند داد و توقع داریم استان کهگیلویه و بویراحمد مرکز پاکدستان و غیور مردان در نماز جمعه پیشتاز باشند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.