مورد مثبت جدیدی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نشده است

دنا نما؛ هنوز جز یک مورد قبلی، موردی از مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: خوشبختانه تاکنون تنها یک مورد مبتلا به ویروس کرونا در استان مشاهده شد که از استان‌های دیگر آمده بود و حال عمومی وی هم اکنون خوب است.

پرویز یزدانپناه افزود: تست ۵۰ مورد مشکوک به کرونا ویروس به تهران ارسال و همه آن‌ها منفی اعلام شده است.

وی ادامه داد: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر مبتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا به مراکز درمانی استان مراجعه می‌کنند که از این تعداد هیچ کدام علائم این بیماری را نداشته اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به محض تایید هر مورد مبتلا به ویروس کرونا موضوع توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود، بیان کرد: روزانه موارد مشکوک جدید اضافه، اقدامات اولیه درمانی انجام و آزمایش ها لازم نیز انجام می‌شود.

یزدان‌پناه با بیان اینکه افراد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در استان باید به اورژانس دهدشت، بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان و بیمارستان شهید جلیل یاسوج مراجعه کنند گفت: بعد از بررسی اولیه در صورت نیاز به بستری بیشتر به بیمارستان شهید جلیل منتقل می‌شوند.

وی افزود: وسایل مورد نیاز از جمله ماسک برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مدت دو هفته تهیه شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همکاری مردم برای کمک به جلوگیری از شیوع این ویروس بیان کرد: همکاری مردم در زمینه رعایت بهداشت فردی و کاهش تردد در شهر و حضور نیافتن در جشن های شادی و مراسم سوگواری مطلوب بوده است.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.