حال عمومی بیمار مبتلا به کرونا در بخش پاتاوه شهرستان دنا رضایت بخش است

 دنا نما: تست کرونای پزشک عمومی مرکز بهداشت درمانی بنستان شهرستان دنا مثبت اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: تست کرونای پزشک عمومی مرکز بهداشت درمانی بنستان شهرستان دنا مثبت اعلام شد.

ظفر پریسایی افزود: این پزشک در روز ۵ فروردین ۹۹ در مرکز بهداشت درمان بنستان حضور داشته ولی خوشبختانه در این روز هیچ گونه بیماری را ویزیت نکرده است و تنها نگهبان و یک نفر پرستار با وی درارتباط بودند که موارد جهت تست سریع در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: این پزشک عمومی در هرماه دو بار در مرکز بستردرمان شهر پاتاوه بیمار ویزیت می‌کرد که در تاریخ ۶ فروردین در پاتاوه اقدام به پذیریش بیمار کرده است که بیماران مرجوعی به این پزشک و کارکنان و کادر درمان که در شهر پاتاوه در ارتباط بوده مورد تست قرار می‌گیرند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا بیان کرد: با تشکر از این پزشک عمومی که در روزهای حضور در مراکز بنستان و پاتاوه با استفاده از ماسک، دستکش و ژل و ضدعفونی کردن محیط کار اقدام به پذیرش بیمار کرده است؛ بعد از احساس گلودرد در کمترین زمان ممکن بیماری کرونای وی تشخیص داده شد و با سی‌تی‌اسکن ریه مشخص شد که ریه این پزشک با ویروس درگیر نشده است و هم اکنون وی در زادگاهش شهر سمیرم در قرنطینه خانگی است و حال عمومی وی رضایت بخش است.

۳ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.