اقدامات کهگیلویه و بویراحمد نظام سلامت را شگفت‌زده کرد/درخشش در ۴ حوزه

دنا نما: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مقابله با کرونا اقدامات استان نظام سلامت کشور را شگفت‌زده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عباس بهشتی‌روی با بیان این که در شاخص‌های ملی و بین‌المللی ایران اسلامی و به تبع استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث مقابله و پیشگیری از کرونا خوش درخشیده است، اظهار کرد: در دوره کنونی و در این دولت در حوزه بهداشت و درمان از جمله در بحث طرح تحول سلامت و بیمه همگانی و این اواخر در مقابله با کرونا حوزه سلامت و درمان خوش درخشیده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث کالاهای اساسی که در نظام بین‌المللی کمبودهای زیادی در دوره شیوع کرونا دیده شد در سایه همدلی مسئولان و مردم علی‌رغم همه تحریم‌ها ملزوماتی که مورد نیاز حوزه سلامت بود را تامین کردیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با کرونا افزود: با تدابیر شخص استاندار و اقدامات شبانه‌روزی همه دستگاه‌ها در ۴ شاخص در کشور سربلند بیرون آمدیم.

این مسئول گفت: در تخت‌هاتی بیمارستانی در تعداد اندک فوتی‌ها، بیماریابی و غربالگری استان در کشور خوش درخشید که در برخی از شاخص‌ها فراتر از میانگین ملی و حتی بین‌المللی بودیم.

بهشتی‌روی خاطرنشان کرد: با درخشش در این شاخص‌ها نظام سلامت کشور شگفت‌زده شد و یکی از دلایل موفقیت‌ها برگزاری ۳۸ جلسه مقابله با کرونا در استان با خروجی اثرگذار بود که به ریاست استاندار برگزار شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.