آغاز رزمایش توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در کهگیلویه و بویراحمد 

دنا نما: رزمایش توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه با حضور فرمانده سپاه فتح،نماینده ولی فقیه در استان ،استاندار و جمعی از مسولان و فرماندهان کهگیلویه و بویراحمد در مصلی امام خمینی ره شهر یاسوج آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این آیین گفت؛ بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، سپاه و بسیج رزمایش بزرگی را در کشور آغاز کردند و امروز نیز مرحله اول این رزمایش در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سردار حمید خرم دل با اشاره به اینکه سپاه فتح استان از آغاز شیوع ویروس کرونا با همکاری دستگاههای اجرایی استان اقدامات پیشگیرانه زیادی انجام داده افزود؛ مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با همکاری استانداری ،کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و سایر نهادها انجام شد و در این مرحله ۲۵ هزار بسته معیشتی با اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، خرما، مرغ، گوشت و ماسک بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۳ میلیون ریال است افزود ؛ ۱۱۴ هزار خانوار در کهگیلویه و بویراحمد که از ویروس کرونا آسیب دیده اند از سوی بسیج شناسایی شده اند و این بسته های معیشتی در اختیار آنها قرار می گیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت؛ علاوه بر این بسته های معیشتی کمک های نقدی ۳۰ و ۴۰ میلیون ریالی در اختیار رانندگان تاکسی وسایر افراد و صنوفی که کسب و کار آنها آسیب دیده قرار داده می شود.

وی گفت؛ از آغاز شیوع ویروس کرونا نیز ۱۵ هزار بسته معیشتی در استان بین افراد آسیب دیده و نیازمند توزیع شده است.

IMG-20200428-WA0074IMG-20200428-WA0076IMG-20200428-WA0075IMG-20200428-WA0073

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.