امام جمعه پاتاوه بیش از ده ها تخته پتو به زلزله زدگان بخش پاتاوه وسادات محمودی کمک کردند.

امام جمعه پاتاوه بیش از دهها تخته پتو به زلزله زدگان بخش پاتاوه وسادات محمودی کمک کردند.
دنانما:این کمک ها در راستای پیگیری مسائل و مشکلات مناطق روستایی و محروم زلزله زده و همچنین پیگیری برای محرومیت زدایی در این منطقه بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیل دنانما ، امام جمعه پاتاوه از بدو ورود درشهر پاتاوه تا کنون منشا خدمات ارزشمند وخیری بوده است ازدیدار با مسئولین در جهت استقرار چندین نمایندگی ادارات در شهر تا دیدار وسرکشی شبانه روزی به روستاهای محروم بخش ودهستان سادات محمودی انجام گرفته است که در همین زمینه مردم روستاها تنها امام جمعه را بعنوان ملجاء ومسول رسیدگی کننده به مشکلات قلمداد می کنند.
این بار حجت الاسلام سیادت امام جمعه به همراه جمعی از مسوولان ستاد، با حضور در روستاهای لما علیا وسفلی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این منطقه قرار گرفتند.
برهمین اساس حجت الاسلام سیادت با اهداء چندین تخته پتو گلبافت وبیش از ۳۰۰میلیون ریال کارت هدیه بین زلزله زدگان که درروستاهای بخش ودهستان سادات محمودی براثر زمین لرزه دچار خسارت شده بودند مساعدت نموده اند.
حجت الاسلام سیادت؛ در همین راستا اظهار کرد: یاری رساندن به نیازمندان موجب کسب خشنودی خدا می شود و کمک به همنوع، موجی از امید را در اذهان و قلوب، ایجاد می کند که بی شک یادگاری ارزشمند برای باقیات صالحات، باقی می گذارد.

پتو۲

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.