روزهای پنجشنبه درکهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد

دنا نما:  مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزهای پنجشنبه در این استان تعطیل شد.

معاون استاندار افزود: بر اساس مصوبه شورای اداری، هماهنگی مدیریت و با توجه اختیارات استانداری ها و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی، هماهنگ سازی کار دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با ستاد مرکزی در تهران روزهای پنجشنبه تعطیل شد.

وی اظهار کرد: با توجه به مصوبه تعطیلی اداره ها و دستگاه های اجرایی این استان در روزهای پنجشنبه ساعات کاری اداره ها در روزی های شنبه تا سه شنبه از ساعت شش و۴۵دقیقه صبح تا ساعت ۱۵و۴۵ دقیقه و روز چهارشنبه از ساعت شش و ۴۵ دقیقه صبح تا ساعت ۱۳و ۴۵ دقیقه تعیین شده است.

محنایی تصریح کرد: بیمارستان ها، مراکز درمانی و امدادرسانی، بانک ها، شهرداری ها، مراکز خدمات عمومی، مراکز آموزشی و آموزش عالی و دستگاه هایی که قانون کاری ویژه دارند مشمول این بخشنامه نیستند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی توجه داشته باشند ۴۴ ساعت کاری در هفته اجرایی شود و کارکنان با حضور به موقع در امر خدمت رسانی مطلوب به مردم بکوشند.

محنایی با بیان این که تعطیلی دستگاه های اجرایی استان براساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و با تایید شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود ابراز امیدواری کرد: با اجرای این بخشنامه صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش اثرات نامطلوب ریزگردها، هماهنگ سازی ساعات کاری دستگاه های اجرایی با ستاد مرکزی و تحکیم بنیان خانواده عملی شود.

وی بیان کرد: این بخشنامه از روز شنبه سی ام خرداد ماه اجرایی می شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.