سرقت آب و برق با دزدی‌های دیگر تفاوتی ندارد

دنا نما: امام جمعه یاسوج با اشاره به سرقت‌های آب و برق توسط برخی افراد در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرقت آب و برق با دزدی‌های دیگر هیچ تفاوتی ندارد.

  آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور باشکوه و متفاوت از هفته‌های گذشته مردم در اولین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد با اشاره به آیه ششم از سوره روم اظهار کرد: با تقواترین افراد همواره حق را می‌گویند اگر چه که به ضرر آنها باشد.

امام جمعه یاسوج در ادامه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از مردم استان خواست تا با برگزاری برنامه‌های ویژه این ماه همانند سال‌های گذشته شکوه حضور خود را نشان دهند.

آیت‌الله حسینی در خطبه دوم با اشاره به مراسم حماسی تشییع غواصان شهید و پیامی که رهبری در این خصوص دادند، تصریح کرد: وقتی رهبری از این حضور و شکوه به عنوان ذخیره بقیهالله نام می‌برد نشان‌دهنده بزرگی این مردان تاریخ‌ساز و شهیدان والامقام و همچنین قدرشناسی ملت ایران است.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و زیاده‌خواهی که طرف مقابل مطرح می‌کند، تصریح کرد: ایران هیچ‌گاه زیر بار ننگ و خفت در مذاکره نمی‌رود.

وی گفت: وقتی می‌گویند پول‌های بلوکه شده را به شرطی آزاد می‌کنیم که هر طور ما خواستیم خرج کنید، نشان‌دهنده خوی استکباری و زیاده‌خواهی طرف مقابل است.

حسینی در ادامه به بحران خشکسالی در کشور و لزوم توجه به مصرف درست و بهینه اشاره کرد و گفت: این‌گونه که کارشناسان می‌گویند ۷۰ درصد آب‌های زیرزمینی با مشکل روبرو شده بنابراین وظیفه داریم که در مصرف آن درست عمل کنیم.

امام جمعه یاسوج با انتقاد از سرقت آب و برق که توسط برخی افراد صورت می‌گیرد آن را کاری حرام و زشت دانست و گفت: سرقت کردن اشکال مختلفی دارد که یکی از آن‌ها همین کار زشت و ناپسند آب و برق دزدی است.

وی افزود: هنگامی که مردم در تنگنای آب قرار دارند حرام است که عده‌ای به دنبال این کار حرام و زشت باشند و به همنوعان خود ظلم کنند.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.