شعارمان نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا است

دنا نما: امام جمعه پاتاوه با اشاره به پایان تحریم پنجاه ساله کوبا گفت:ملتی که قیامش برگرفته از قیام سید الشهدا است از ملت کوبا کمتر نیست

 حجه الاسلام والمسلمین افشار با تبریک ماه مبارک رمضان ماه بندگی وعبودیت به فضایل وارزش این ماه اشاره و ،گفت:ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و تنها ماهی است که نامش در قرآن آمده است.

افشار به روایتی از پیامبر اسلام (ص) که فرمودند:تمام کتب آسمانی در این ماه نازل شده است،زیرا میزبان خداست ومیهمانان را شخصا دعوت کرده است.

خطیب نماز جمعه پاتاوه به زمان پذیرایی ماه رمضان که اول آن رحمت وسط آن مغفرت وآخر آن پاداش است اشاره کرد و بیان کرد: پذیرایی بگونه ای است که نیاز میهمانان تامین می شودوزمین با نزول فرشتگان بر امام عصر عج مزین می شود.

وی افزود: غذای این ماه غذای روح است که برای رشد معنوی لازم است وغذای این ماه تلاوت قرآن است که یک آیه آن برابر با ختم قرآن در سایر ماه ها است.

حجه الاسلام افشار در فرازدیگری از خطبه های نماز به اهمیت نماز جمعه اشاره و بیان کرد:یکی از بهترین اعمال عبادت و اقامه نماز جمعه در همه ماهها بخصوص در این ماه است .

امام جمعه پاتاوه به روز دوشنبه ۱تیرماه آغاز هفته صرفه جویی آب اشاره وافزود: کشور ما از منابع زیر زمینی آب دچار مشکلات فراوانی است، بعضی چشمه ها وقنات ها خشکیده اند و باید نهایت دقت در مصرف را داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه به برخی اظهار نظرها که گفته می شود تحریم ها  پدر مردم را در آورده و یا حتی کم رونقی ازدواج جوانان و آب خوردن را هم به تحریم ها گره میزنند اشاره کرد و ادامه داد: شاید علت این باشد که بخواهند رهبری معظم را تحت فشار قراربدهند تا بخاطر ترس و شکم، عزت خود را بفروشیم ودر مقابل آمریکا تسلیم شویم.

وی به آیه شریفه قرآن کریم که فرمود: یهودیان ومسیحیان از شما راضی نمی شوند تا اینکه مثل آنها شوید افزود: اگر عزت دنیا وآخرت می خواهیم باید گوشمان بدهان نایب امام زمان عج باشد.

حجه السلام افشار ادامه داد آیا از کوبا کمونیستس که بعد از ۵۰سال تحریم توسط آمریکائیان رفع تحریم شد کمتریم و دیدید که چگونه آمریکا از تحریم کوبا خسته شد و به تحریم های این کشور پایان داد.

امام جمعه پاتاوه تاکید کرد: شعار ما هیهات منا الذله است همان که امام حسین فرمودند، شعارمان نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا است، چون مطمئنیم مسئله هسته ای بهانه است وآن ها دنبال استثمار ما و دست برداشتن از اهداف وآرمانما ن هستند .

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.