گرامیداشت روز جهانی قدس جزو اصول راهبردی نظام است

دنا نما: معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت از انتفاضه ملت مظلوم فلسطین جزو اصول راهبردی و خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فتاح محمدی روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز جهانی قدس تجلی انسجام اسلامی و وحدت ملی مسلمانان جهان برای اعلام انزجار نسبت به جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی فلسطین است.

وی بیان کرد: به دلیل شرایط حساس منطقه خاورمیانه و جهان اسلام وظیفه مسلمانان دنیا در روز جهانی قدس امسال سنگین تر از سال های گذشته است.

محمدی اظهار کرد: اهمیت و ضرورت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از ابعاد مختلف مشخص بوده و بر هیچ فردی پوشیده نیست.

وی عنوان کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس لبیک گفتن به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در زمینه حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب است.

محمدی ابراز داشت: روز جهانی قدس از دو منظر شامل تاکید دین مبین اسلام بر دفاع از مظلومان و ضرورت حمایت از حرکت های ظلم ستیزانه در نقاط مختلف دنیا برای ملت ایران و مسلمانان جهان اهمیت دارد.

وی افزود: از تمام ظرفیت ها برای حضور گسترده و پرشور قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال استفاده شود.

محمدی گفت: مسوولان کمیته های پنج گانه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس کهگیلویه و بویراحمد چند روز قبل از روز قدس امسال گزارشی از اقدامات و عملکرد خود ارایه دهند تا برنامه نهایی جمع بندی و تدوین شود.

وی بیان کرد: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از روز جهانی قدس امسال یک میزگرد تحلیلی با حضور تعدادی از صاحبنظران با موضوع تبیین شرایط منطقه خاورمیانه، تجاوز نظامی آل سعود به یمن و جنایت های گروهک تکفیری داعش در عراق و سوریه برگزار کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.