شهرستان شدن بخش مارگون در اواخر دولت دهم توسط بنده صورت گرفت/ رئیس علوم پزشکی استان اعلام می‌کند که پاتاوه بیمارستان نیاز ندارد

دنا نما: نشست غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با معتمدین و مسئولین شهر پاتاوه جهت ارائه مشکلات و نقطه نظرات برگزار شد.

زارعی با اشاره به شهرستان شدن مارگون و مکاتباتی که در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انتشار یافت، اظهار کرد: عده‌ای مغرض به دنبال اختلاف بین نمایندگان هستند، در هیچ زمانی این اتحاد و همدلی بین نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد وجود نداشته است.

نشست معتمدین، شهردار و شورای شهر پاتاوه با حضور امام جمعه پاتاوه و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی در مسجد این شهر به منظور بررسی مشکلات برگزار شد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی در این نشست با اشاره شعار سال «همدلی و هم‌زبانی، ملت و دولت» اظهار کرد: این شعار راهگشایی برخی از معضلات و مشکلات در سطح جامعه است و بنده با تمام توان در چند سال اخیر در خدمت مردم بودم و مشکلات آنها را در حدتوان بررسی وحل کردم.

نباید به خاطر دنیا آخرت خود را فراموش کنیم
غلام محمد زارعی با بیان اینکه نباید کاری کنیم که به خاطر دنیا، آخرت خود را فراموش کنیم، یاد آورشد: مسئولان نباید خود را به خاطر برخی‌ها جهنمی کنند و باید به دنبال خدمت بی‌منت به مردم باشند، زیرا مردم شایسته بهترین خدمت هستند.
زارعی تصریح کرد: برای رضای خدا گام برداریم و بفکر باشیم که روزی باید در برابر پروردگار جواب پس بدیم.

بدون هر سیاسی کاری مأموریتم را انجام دادم/ فردای قیامت جوابگو اعمالم هستم
وی با اشاره به خدمات انجام شده در چند سال اخیر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: با اخلاص و بدون هر سیاسی‌کاری مأموریتی را که مردم به من محول کردن را پیگری کردم و خوشحالم که در قیامت می‌توانم جوابگو اعمالم باشم.
عضو کمسیون صنعت و معدن مجلس شواری اسلامی به پیشرفت‌های صورت گرفته در بعد از انقلاب به مناطق محروم اشاره کرد و ادامه داد: توسعه و پیشرفت در استان کهگیلویه و بویراحمد را مدیون خدمات نظالم جمهوری اسلامی ایران هستیم.
زارعی بیان کرد: نظام روز به روز در حال پیشرفت است ولی گاهاً دشمنان قسم خورده این نظام مردمی به دنبال سنگ‌اندازی برای جلوگیری از پیشرفت هستند که با درایت مقام معظم رهبری و مردم ولایت‌مدار این سرزمین کاری به جایی نخواهند رساند.

افزایش اعتبارات استانی در سال گذشته
وی وضعیت اقتصادی کشور را خاص دانست و افزود: انشاءالله به کمک دولت مردان در مذاکرات پیشرو وضعیت مطلوب خواهد شد و اقتدار جمهوری اسلامی دراین مذاکرات البته شرط است.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه در سطح بودجه برای عمران آبادانی از محل ملی، متمرکز و استانی استفاده می‌شود ابراز داشت: اعتبارات استانی همیشه برای کهگیلویه و بویراحمد بسیار پایین بوده که خوشبختانه این رقم در سال گذشته افزایش داشته است.
زارعی عنوان کرد: بیش از ۵۰ درصد اعتبارات ملی مربوط به احداث پروژهای بزرگ در بویراحمد و دنا است.
وی ادامه داد: در روزهای اولی کارم که پاتاوه آمدم، دیدم که ورودی غیر فنی و بسیار زشت، نبود آب اشامیدنی کافی، نبود روشنایی برق سیمای این شهر که مرکز بخش هم است را بسیار ناشایست کرده است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی افزود:خوشبختانه منبع آب پاتاوه در حال ساخت است و امروز از پیشرفت خوبی برخودار است روشنایی معابر آن به اتمام رسیده، علی رغم اینکه مخالف بودم که پروژه ساخته شود وبعد تخریبی شود پیگری کردم تا ورودی پاتاوه که در حق ورودی استان هم است تخربی شود و دوباره ساخت شود.
زارعی ادامه داد: به جوانان این شهر قول دادم برای زیر ساخت‌های ورزشی تلاش کردم که خوشبختانه در سال جدید مبلغ یک میلیارد تومان برای اتمام استخر شنای این شهر تخصیص داده شده است.

مجوز ۲۱۵ بیمارستان دنا اخذ شد
وی افزود: بیمارستان از خواست‌های به حق مردم پاتاوه و شهرستان دنا بود که خوشبختانه توانستم در سال‌های گذشته از محل مجوزهای ۲۱۵ مجوزی برای ساخت یک بیمارستان در شهرستان دنا را اخذ کنم.
وی اظهار داشت: ولی یک بیمارستان برای شهرستان دنا ناکافی بود و خواست مردم ایجاد دو بیمارستان یکی برای مرکز شهرستان (سی سخت) و دیگری برای بخش پاتاوه بود به لحاظ مهاجرت‌پذیری و گردشگری از نیاز به حق این شهرستان هم بود.

انتقاد زارعی از عملکرد برخی مدیران

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان رضا چمن رئیس علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در شرایطی کفش‌های پولادین خودم را پوشیدم و در وزراتخانه به دنبال مجوز ۲۱۵ برای ساخت بیمارستان پاتاوه باشم ولی متأسفانه رئیس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در همایش خیرین اعلام می‌کند که پاتاوه بیمارستان نیاز ندارد و من با چنین مسئولینی دارم کار می‌کنم.

زارعی ادامه داد: هرگز ساکت ساکت نخواهم شد و در رساندن خدمات به مردم با هیچ‌کس تعارف ندارم، هر چند گزارش‌های لازم را به وزیر بهداشت و درمان ارائه دادم.
وی با اشاره به دیدار خود و معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: در این دیدار مجوز ساخت بیمارستان در شهرهای سی‌سخت و پاتاوه را تصویب کردیم و به یاری خدا با دریافت مجوز ۲۱۵ این بیمارستان در پاتاوه کلنگ‌زنی خواهد شد.

توضیحات زارعی پیرامون شهرستان شدن مارگون

زارعی با اشاره به شهرستان شدن مارگون و مکاتباتی که در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انتشار یافت، اظهار کرد: عده‌ای مغرض به دنبال اختلاف بین نمایندگان هستند، در هیچ زمانی این اتحاد و همدلی بین نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد وجود نداشته است. نمایندگان استان نگاه‌های فرا منطقه‌ای و استانی دارند و همه هم و غم نمایندگان استان توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد است.

وی تصریح کرد: عده‌ای مغرض فکر می‌کنند با پخش کردن کاغذی در فضاهای مجازی می‌توانند بین مردم و نمایندگان اختلاف بیندازند ولی بدانند نمایندگان در راستای توسعه هم‌صدا هستند.

وی افزود: کارهای شهرستان شدن بخش مارگون در اواخر دولت دهم توسط بنده صورت گرفت و در این دولت نیز نهایی شد و به زودی هم ابلاغ می‌شود

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.