راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به طور همزمان و از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه ۱۹ تیر مصادف با ۲۳ رمضان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود

دنا نما: فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس تجلی وحدت و انسجام امت اسلامی بوده و در شرایط کنونی جهان اسلام، بهترین فرصت برای همگرایی مسلمانان و معرفی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: در مورد اهمیت چشمگیر روز جهانی قدس همین بس که روز تجدید پیمان با امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آرمان های نظام و انقلاب است و در آن مسلمانان جهان تنفر قلبی خود را از جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین ابراز می دارند.

محمدی اظهار کرد: روز جهانی قدس به لحاظ حقوقی و اعتقادی همواره مورد توجه جدی مسلمانان جهان و قشرهای مختلف ملت ایران است و باید با اقدامات، پیگیری ها و برنامه ریزی های لازم به طرز باشکوهی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

وی بر لزوم نظافت خیابان ها و ترمیم حفاری شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از آغاز روز جهانی قدس امسال تاکید کرد.

محمدی خواستار مستندسازی حضور گسترده قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از سوی کمیته فرهنگی، هنری و ورزشی ستاد گرامیداشت روز قدس این استان با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: برای برگزاری هر چه مطلوبتر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در استان کمیته های پنج گانه تشکیل و فعال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد خاضع افزود: این کمیته ها شامل کمیته مراسم با مسوولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته فرهنگی، هنری و ورزشی با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با مسوولیت صدا و سیما، کمیته امنیتی و انتظامی با مسوولیت دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و کمیته فضاسازی شهری با مسوولیت شهرداری یاسوج است.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس دارای اهمیت بسزایی است زیرا از مهمترین یادگارهای امام خمینی (ره) بوده و تاکید جدی رهبر معظم انقلاب نیز بر برگزاری باشکوه آن است.

خاضع با اشاره به اینکه در آموزه های دین مبین اسلام بر لزوم دفاع از مظلومان تاکید شده، اظهار کرد: در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین بیش از پیش افشا می شود.

وی عنوان کرد: از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس این استان انتظار می رود تا قبل از راهپیمایی روز قدس امسال اقدام به برگزاری میزگردهای تحلیلی، تبیینی و بصیرت افزایی کند.

خاضع ابراز داشت: چنین اقدامی زمینه را برای حضور پرشورتر قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال فراهم خواهد کرد.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به طور همزمان و از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه ۱۹ تیر مصادف با ۲۳ رمضان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.

خاضع گفت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در یاسوج شامل میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی و خیابان مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت مصلای امام خمینی (ره) است.

وی بیان کرد: سخنران مراسم روز جهانی قدس امسال در یاسوج حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی سعدی رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق (ع) تهران است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.