خبرنگاران به رفع محرومیت و عقب‌ماندگی تاریخی کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند

دنا نما: حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: انسان باید از خوردن لقمه‌ حرام دوری کند، چراکه همه مشکلات به دلیل لقمه‌ی حرام است.

امام جمعه سی سخت افزود: باید به آنچه می‌خوریم، می‌نوشیم و می‌پوشیم توجه داشته باشیم که در آن حرام بکار نرفته باشد زیرا موجب انحراف انسان از همه امور می‌شود.

وی در ادامه و در خطبه دوم با تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: رشد علمی کشور به هر بهانه‌ای نباید کند شود.

مصباح‌نژاد عنوان کرد: اگر دشمن در بحث هسته‌ای به ایران فشار می‌آورد تنها برای کند کردن قدرت علمی کشور است و آن‌ها با علم‌جویی در ایران مخالف هستند و انرژی هسته‌ای را بهانه کرده‌اند.

امام جمعه دنا با بیان اینکه جمهوری اسلامی راه علمی را با قدرت ادامه می‌دهد، گفت: باید در همین راه با سرعت پیش برویم تا بتوانیم قله‌های علمی جهان را فتح کنیم.

وی در ادامه با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تسلیت شهادت شهید صارمی که به دست نیرو‌های تروریستی طالبان به شهادت رسید، افزود: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه هر کشور و هر استان دارند.

مصباح‌نژاد در پایان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد از یک محرومیت و عقب‌ماندگی تاریخی رنج می‌برد، ادامه داد: خبرنگاران با انتشار اخبار و گزارش‌های دقیق به رفع محرومیت و عقب‌ماندگی تاریخی کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.