شهیدان رجایی و باهنر خاری در چشم دشمنان بودند

دنا نما:  امام جمعه یاسوج با اشاره به نامگذاری دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر خاری در چشم دشمتان بوده و برای تحقق آرمان های ناب نظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: دلیل ماندگاری یاد و خاطره رییس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر در اذهان ملت ایران ارایه خدمات صادقانه و خالصانه آنان به مردم بوده است.

وی ۳۰ مرداد سالروز آتش زدن بیت المقدس از سوی رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۷۳ میلادی و روز مسجد را یادآور شد و بیان کرد: این رژیم جعلی و نامشروع با حمایت همه جانبه آمریکا در حال ارتکاب انواع جنایت های ددمنشانه در منطقه خاورمیانه و سرزمین مقدس فلسطین است.
حسینی فلسطین و بیت المقدس را مساله اول جهان اسلام دانست و اظهار کرد: بر تمام مسلمانان واجب است که برای آزادی آن اقدام کنند.
وی عنوان کرد: مسجد دارای جایگاه، اهمیت و قداست خاصی است و باید با حضور پرشور مردم در آن، اقامه باشکوه نماز و بیان احکام دین مبین اسلام آباد نگه داشته شود.
حسینی ابراز داشت: مساجد کشور در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به عنوان پایگاه بسیج مردم نقش ارزنده ای در پیشبرد اهداف متعالی نظام و انقلاب ایفا کردند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری توسعه و افزایش توان دفاعی کشور مشت محکم ملت ایران به دشمنان در عرصه نظامی است.
حسینی گفت: برای دفاع از ایران اسلامی، تامین امنیت و حفاظت از نظام و انقلاب باید روز به روز برای اقتدار نظامی و صنعت دفاعی کشور تلاش شود.
وی دلیل ناراحتی و عصبانیت دشمنان از ایران اسلامی را پیشرفت های دفاعی کشور دانست و بیان کرد: ایران هرگز قصد تعرض به هیچ کشوری را ندارد و تنها برای دفاع از خود به دنبال اقتدار نظامی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.