موفقیت عکاس هم استانی در جشنواره رضوی

دنا نما: بنا به رای هیات داوران در بخش معماری (ابنیه واماکن – تک عکس) از “رضا معتمدی” از خراسان رضوی، “صابر قاضی” از تبریز، “محمد علی مریزاد” از قم، “ناصر محمدی” از زنجان و “فاطمه محرابی” از لرستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، بنا به رای هیات داوران در بخش معماری (ابنیه واماکن – تک عکس) از “رضا معتمدی” از خراسان رضوی، “صابر قاضی” از تبریز، “محمد علی مریزاد” از قم، “ناصر محمدی” از زنجان  و “فاطمه محرابی” از لرستان تقدیر شد.

در بخش (جلوه های معنوی زیارت –تک عکس) “حسین بهرامی ولشکلایی” از مازندران به عنوان نفر اول، ” طاهره رخ بخش زمینی” از فارس به عنوان نفر دوم و “داود ایزد پناه” از کهکیلویه و بویراحمد به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در بخش خلاقه تک عکس، “شادی آفرین‌آرش”  از خراسان رضوی به عنوان نفر اول، “نعمت اله معینی” از خراسان رضوی به عنوان  نفر دوم و “امیر عنایتی” از خراسان رضوی به عنوان  نفر سوم شناخته شدند.

همچنین در بخش مجموعه عکس -خلاقه ، مجموعه عکس “حمید سبحانی ” از خراسان رضوی و در  بخش عکاسی با گوشی تلفن همراه “عالیه سعادت پور” از اصفهان به عنوان نفر اول،‌ “صادق ذباح” از خراسان رضوی به عنوان  نفر دوم  و “احسان کمالی” از خراسان شمالی به عنوان  نفر سوم  معرفی شدند.

عباس میرهاشمی، افشین شاهرودی، مجید ناگهی، محمدرضا امتنانی و میرعباس آل‌یاسین داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند .

گفتنی است جشنواره سراسری عکس رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (علیه السلام)، نکوداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (علیه السلام) و کمک به انتشار گسترده این آثار برگزار شد.

همچنین این جشنواره با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی،‌ معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی،  بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (علیه السلام) و کانون فرهنگ، ‌هنر و ادب آذربایجان ‌شرقی برگزار شد.

گفتنی است داود ایزد پناه رتبه اول جشنوراه رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز کسب کرد.

اشتراک گذاری:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.