فرهنگ رضوی باید در جهت رشد کشور مورد استفاده قرار گیرد

دنا نما:حجت السلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دنا که صبح روز گذشته در محل آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد با تبریک سالروز میلاد امام رضا (ع) به نقش ایشان در تبیین معارف اسلامی و ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در جامعه آن روز گفت :فرهنگ رضوی باید در جهت رشد کشور مورد استفاده قرار گیرد .

امام جمعه شهر سی سخت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دنا ادامه داد: تشریح و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی نیاز اساسی امروز است که آموزش و پرورش وظیفه ای مهم در این راستا بر عهده دارد.

 وی به الگوی اقتصاد مقاومتی به عنوان ایده ای برای اصلاح الگوی مصرف اشاره کرد و بیان داشت:باید گفتمان اقتصاد مقاومتی گفتتمان سازی شود تا منابع عظیم خدادادی در کشور به هدر نرود.

 مصباح نژاد ضمن تقدیر از زحمات یک ساله مسئولان آموزشی شهرستان دنا خاطر نشان کرد:کار علمی کار سخت و مقدسی است و از طرفی دشمن قصد دارد در مقابل رشد و جهت علمی کشور بایستد و آن را به عقب برگرداند.

 امام جمعه سی سخت افزود: امروزه ابزار قدرت در یک کشور علم و فناوری آن کشور است و باید به عنوان یک امر مقدس و واجب در کشور نهادینه شود.

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا تصریح کرد:بخش عمده ای از بی سوادی کنونی جامعه به خفقان علمی رژیم شاهنشاهی برمی گردد که صلاح می دیدند مردم را در جهل نگه دارند.

 وی تاکید کرد هزینه کردن در زمینه تعلیم و تربیت به نوعی سرمایه گذاری است و اولویت برتر با آموزش و پرورش است که در حوزه های مختلف به امکانات روز دنیا تجهیز شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.