انگلستان دلال سیاسی و جاده صاف کن آمریکا است

دنا نما: امام جمعه پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به مناسبت یک شهریور ربوده شدن امام موسی صدر رهبر شیعیان لبنان در لیبی گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم وکسانیکه این ترورها را انجام دادند الان آزادانه در کشور های غربی زندگی می کنندواین همه خباثت مدعیان دموکراسی در دنیا است، وآنوقت ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کنند.

حجت الاسلام افشار تاکید کرد : ما از گروههای انقلابی مثل حزب الله لبنان ومثل انصار الله یمن حمایت معنوی می کنیم و این جریانات و رویش های انقلاب در مقابل اهداف مادی غرب و دنیای استکبار است.

خطیب جمعه پاتاوه به مناسبت ۱۲ شهریو رروز مبارزه با استعمار انگلیس ، سالروز شهادت ریس علی دلواری در سال ۱۲۹۴گریزی زدند وخاطرنشان کرد:شهید دلواری با حمله به قشون انگلستان در بوشهر با فتوای اایت الله شیخ حمد برازجانی ۶۰نفر از آن ها را از بین برد و نهایت در این روز ۱۲ شهریور به شهادت رسید.

دکتر افشار به دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب هم اشاره کرد: واظهار کرد: به روح پرفتوح شهدای دولت درور می فرستیم و از مجموعه خدمتگزار در دولت بویژه استاندار محترم و معاونین و آرزوی توفیقات برای آقای بزرگمهر بخشدار جدید نمودند.

حجت الاسلام افشار گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری آرامش وثبات نسبی در زمینه اقتصادی وکاهش تورم را از نکات مثبت در این ۲ سال عمر دولت ذکر کردند.

دکتر افشار گفت همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، دولت باید از حاشیه سازی و تنش آفرینی بپرهیزد، و همه دولت ها در این ۳۷ سال منتقدینی داشته اند و اینکه منتقدین بیسواد خوانده شوند در نظام ما مناسب نیست.

حجت الاسلام افشار گفت: ریس جمهور طبق اصل ۱۲۱ سوگند خورده ، پاسدار قانون اساسی باشد وباید از اصول ۱۷۷ گانه قانون اساسی پاسداری کند ونهادهای قانونی مملکت مثل شورای نگهبان را تقویت وحمایت کند.

افشار افزود: حدود دهها اصل از قانون اساسی درباره وظیفه شورای نگهبان است و اصل ۹۱ قانون اساسی می گوید شورای نگهبان به منظور پاسداری از احکام اسلام وقانون اساسی بوجود آمده ودر همه کشورها ی دنیا نهادی مثل شورای نگهبان وجود دارد، تا نگذارد افرادی که مبانی آن نظام را قبول ندارند به منصب های مهم برسند؛ در نظام ما ، شورای نگهبان با رد صلاحیت افراد معاند، فتنه گر، وظیفه قانونی خویش را انجام می دهد وخواسته ما این است که در انتخابات اسفند ماه جاری هم با جدیت تمام وظیفه قانونی خویش را عمل نماید و تحت تاثیر بعضی فضا سازی ها ی رسانه ای قرار نگیرند.

دکتر افشار به نگران جدی مقام معظم رهبری از مشکلات فرهنگی که فرمودند: خواب را از چشمان انسان می رباید بیان کرد:تولید محصولات فرهنگی سالم ( فیلم ها وموسیقی ها) را باید وزارت ارشاد، دقت کند، و دولت باید از تولیدات مضر و فرهنگی جلوگیری کند.

ریس شورای فرهنگ عمومی بخش پاتاوه با انتقاد از نهادهای فرهنگی در شهرستان اظهار کرد: در شهرستان هم ۲ سال است که می گوییم نهادهای فرهنگی ، که وظیفه فرهنگ سازی دینی وانقلابی را دارندباید جلودار باشند ، ودر این دهه کرامت، که گذشت، از تولد حضرت معصومه تا تولد سلطان علی ابن موسی الرضا ع باید برنامه مفید داشته باشند وبرنامه های جشن وسرور را پشتیبانی کند.

حجت الاسلام افشار به خطر نفوذ دشمن اشاره وگفت: اگر سفارت انگلستان در تهران آغاز بکار می کند باید مواظب توطئه های احتمالی بود چون دلال سیاسی آمریکا وجاده صاف کن آمریکا هست.باید مواظب توطئه ونفوذ آمریکا ورژیم صهیونیستی بود.

وی ادامه داد: دشمن اول جهان اسلام در حال حاضر رژیم صهیونیستی وآمریکا است وتا زمانی که دست از دشمنی برای جهان اسلام بر ندارند ما آن ها را دشمن می دانیم.

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.