اکران فیلم محمد(ص) در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد امکان‌پذیر نیست

دنا نما:مردم شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از دیدن فیلم محمد(ص) به دلیل نبود سینما و امکانات محروم و قادر به تماشای این فیلم نیستند.

در حالی که این روزها فیلم محمد(ص) بزرگ‌ترین پروژه تاریخ سینمای ایران در سینماهای بسیاری از استان‌های کشور در حال اکران بوده ولی متأسفانه این فیلم در استان کهگیلویه و بویراحمد اکران نشده است.

اکران فیلم محمد(ص) که از پنجم شهریورماه به طور همزمان در سینماهای تهران و استان‌ها آغاز شده و با استقبال بسیار مطلوب مردم مواجه شده، ولی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از دیدن این فیلم محروم بوده‌اند.

۶ شهر کهگیلویه و بویراحمد از داشتن سینما محروم هستند

از ۸ شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه ۶ شهر در این استان در حال حاضر از داشتن سینما محروم بوده‌اند و اکران فیلم محمد(ص) در این ۶ شهر به دلیل نبود سینما امکان‌پذیر نبوده و در این استان تنها دو شهر یاسوج و دهدشت سینما دارند و اکران این فیلم در این دو سینما هم هنوز آغاز نشده است.

استان کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه نه تنها در مسائل اقتصادی، زیرساختی و سایر شاخص‌های توسعه استانی بسیار محروم بوده بلکه در بحث امکانات فرهنگی هم حال و روز خوشی ندارد.

نارضایتی مردم کهگیلویه و بویراحمد از عدم اکران فیلم محمد(ص)

 امکانات زیرساختی در حوزه فرهنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد در حد صفر بوده زیرا شهرهای این استان از مجتمع فرهنگی و هنری، فرهنگ‌سرا و سینما محروم بوده و تنها دو شهر این استان سینما دارند.

نبود سینما در بیشتر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد و اکران نشدن فیلم محمد(ص) سبب نارضایتی مردم و قشرهای مختلف این استان از جمله فرهیختگان و دانشجویان و اهالی فرهنگ شده است.

مردم شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از دیدن فیلم محمد(ص) محروم هستند

یک دانشجو با اشاره به عدم اکران فیلم محد(ص) در استان اظهار داشت: فیلم محمد(ص) در همه استان‌ها در حال اکران بوده ولی متأسفانه اکران این فیلم در استان ما هنوز آغاز نشده است.

محمد حمیدی گفت: فیلم محمد(ص) با توجه به اینکه پروژه تاریخی و عظیمی بوده و از محتوای بسیار مطلوبی برخوردار بوده ضروری است که در استان ما نیز این فیلم اکران شود.

وی عنوان کرد: بیشتر شهرهای استان ما سینما ندارند و اکران فیلم محمد(ص) در این شهرها امکان‌پذیر نیست جز اینکه متولیان فرهنگ برای اکران آن در شهرهایی که از سینما محروم هستند چاره‌ای بیندیشند.

این دانشجو ابراز کرد: از متولیان فرهنگ در کهگیلویه و بویراحمد درخواست داریم هر طور شده زمینه اکران فیلم محمد(ص) را در استان فراهم کنند تا مردم ما از دیدن این فیلم بهره‌مند شوند.

متولیان فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اکران فیلم محمد(ص) در استان بی‌توجهی می‌کنند

یک معلم کهگیلویه و بویراحمدی نیز با اشاره به اکران نشدن فیلم محمد(ص) در استان، اظهار داشت: با توجه به محتوا و تأثیرگزاری فیلم محمد(ص) مردم استان ما بی صبرانه در انتظار دیدن این فیلم هستند.

وی تصریح کرد: من از متولیان فرهنگ در استان سوال دارم که چرا فیلم محمد(ص) در حال حاضر در بیشتر استان‌ها در کشور در حال اکران بوده ولی این فیلم هنوز در استان ما اکران نشده است.

این معلم افزود: فیلم محمد(ص) اگر در استان ما هم اکران شود تنها در یاسوج مرکز استان اکران می‌شود و بقیه شهرهای استان ما به دلیل نبود سینما و امکانات از دیدن این فیلم محروم هستند.

وی گفت: به نظر می‌رسد مسئولان فرهنگی استان ما دغدغه‌ای در زمینه اکران این فیلم ندارند و تاکنون هیچ بحثی برای اکران این فیلم در استان ما نشده است و فکر کنم این فیلم قرار نیست در استان ما اکران شود.

متولیان فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد هر طور شده فیلم محمد(ص) را در استان اکران کنند

نویسنده و کارگردان مطرح کهگیلویه و بویراحمد نیز در همین زمینه اظهار داشت: فیلم محمد(ص) بزرگ‌ترین پروژه تاریخ سینمای ایران بوده و یک فیلم بین المللی است.

اورنگ نارکی با اشاره به اینکه فیلم محمد(ص) در همه استان‌ها در حال اکران بوده و ضروری است که در استان ما نیز اکران شود، افزود: البته تا جایی که ما اطلاع داریم بیشتر شهرهای استان از داشتن سینما محروم هستند.

وی با بیان اینکه بیشتر شهرهای استان ما در حال حاضر سینما ندارند و اکران فیلم محمد(ص) در شهرهای استان ما امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه این فیلم تاریخی و اعتقادی بوده اکران آن در همه شهرها بسیار ضروری است.

نویسنده و کارگردان مطرح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به اینکه مردم استان ما مردمی اعتقادی بوده در صورت اکران فیلم محمد(ص) به طور قطع از آن استقبال مناسبی می‌کنند.

نارکی با تأکید بر اینکه متولیان فرهنگ در کهگیلویه و بویراحمد هر طور که شده باید این فیلم را در همه شهرهای استان اکران کنند، بیان کرد: از مسئولان فرهنگی استان درخواست داریم که برای اکران این فیلم تلاش کنند.

اکران فیلم محمد(ص) در برخی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود سینما و امکانات امکان‌پذیر نیست

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد درباره اکران فیلم محمد(ص) در این استان به تسنیم، گفت: اکران این فیلم در این استان هنوز آغاز نشده است.

آزاد خردمند با اشاره به اینکه در حال رایزنی برای اکران این فیلم در یاسوج هستیم، گفت: اکران فیلم محمد(ص) در برخی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود سینما و امکانات امکان‌پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها در دو شهر یاسوج و دهدشت سینما وجود دارد و شهرهای گچساران، باشت، بهمئی، چرام، لنده و دنا از داشتن سینما محروم هستند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما برای اکران فیلم محمد(ص) در شهر یاسوج و دهدشت مشکلی نداریم ولی در برخی شهرها برای اکران این فیلم به دلیل نبود سینما و امکانات مشکلاتی داریم.

خردمند عنوان کرد: ما برای اکران فیلم محمد(ص) در شهر گچساران به دلیل وجود سالن در صنعت نفت و در دنا و بهمئی در مجتمع فرهنگی آن‌ها مشکلی نداریم.

وی افزود: ما برای اکران این فیلم در شهرهای باشت، چرام و لنده به دلیل نبود امکانات مشکلاتی داریم و اکران فیلم محمد(ص) در این شهرها امکان‌پذیر نیست.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم محمد(ص) در استان ما هنوز اکران نشده و ما در تلاش هستیم که این فیلم را اکران کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.