کاری به اینکه چه کسی اهل فتنه است چه کسی نیست ندارم

دنا نما: مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقتی خواستم به این استان بیایم مجمع نمایندگان با انتصاب من مخالف بودند گفت : بنیاد مسکن زمین‌خوار و زمین فروش نیست .

 ابراهیم فرزانه در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ که در محل اداره کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با تشریح روند انتصاب خود در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: البته من اکنون سرپرست بنیاد مسکن بوشهر هم هستم و چون مادرم لر است و کهگیلویه و بویراحمد نیز دارای قرابت‌های زیادی با بوشهر است این مسوولیت را پذیرفتم.

وی اظهار داشت : وقتی خواستم به این استان مسوولیت‌های دیگری حتی استان تهران به من پیشنهاد داده شد اما آن را نپذیرفتم و دوست داشتم در این استان مسوولیت را برعهده بگیرم و به مردم محروم منطقه کمکی کرده باشم.

فرزانه با تاکیدبراینکه من وظیفه دارم در برنامه‌ها با هرنماینده‌ای اعم از ولی فقیه، مجلس شورای اسلامی و یا دولت همراهی داشته باشم، ادامه داد: همراهی من با نماینده مجلس شورای اسلامی به معنای همراهی با وی در سیاست نیست چون من آدم عمرانی هستم.

وی گفت: تاکنون از هیچ نماینده مجلسی حمایت نکرده‌ام و در تمامی دولت‌ها مسوولیت برعهده داشته‌ام و کاری هم به اینکه چه کسی اهل فتنه است چه کسی نیست ندارم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: هردولتی که سرکار بیاید چون موردتایید رهبری انقلاب است با آن دولت همراهی خواهم نمود و باهیچ نماینده‌ای عهد اخوت و برادری نبسته‌ام.

فرزانه با اظهارتاسف از اینکه برخی در کهگیلویه و بویراحمد بخاطر ۴۵ هزارتومان به نماینده مجلس فشار آورده تا با وی تماس بگیرند، تصریح کرد: عزل مدیران شهرستانی برعهده خودم است اما در انتصابات با فرماندار هماهنگ خواهم بود.

وی گفت: اگر مدیری از مجموعه بنیاد مسکن کارسیاسی کند و یا از فرد خاصی در ساعات اداری حمایت کند بدون شک عزل خواهد شد و سریعا وی را عزل می‌کنم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه در این استان تعامل بین دستگاهی چندان مطلوب نیست و باید این تعاملات بیشتر شود و از سویی به این بنیاد جهت مشارکت در پروژه‌های عمرانی بزرگ اعتماد ندارند.

فرزانه با انتقاد از اینکه به توانایی‌های بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی اعتمادی ندارند، ادامه داد: کاری در این استان عده‌ای کرده‌اند که سیمای استان را بدجلوه داده‌اند.

وی گفت: برخی از مسوولان کشوری حاضر نیستند به کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند و مدتی پیش یکی از این مسوولان را بعد از ۱۷ سال به استان آوردیم که اذعان داشت چهره استان تغییر اساسی کرده است .

فرزانه اظهار داشت : بنیاد مسکن از دو طریق برای مردم خانه می‌سازد و در هیچ کدام از این شیوه‌ها، زمین خوار و زمین فروش نیست.

وی بابیان اینکه براساس اساسنامه زمین‌های موردنیاز بنیاد مسکن تحویل گرفته می‌شود، اظهارکرد: متاسفانه اراضی کشاورزی بطور گسترده بویژه در شهرستان بویراحمد و حومه شهر یاسوج درحال تبدیل شدن به ساخت و ساز است.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: هرکاری می‌کنیم اما متاسفانه باز ساخت و ساز‌ها انجام می‌شود و سال‌های بعد بطور حتم شاهد مشکلات گسترده در این حوزه خواهیم بود.

فرزانه باتاکیدبراینکه باید برای این موضوع چاره اندیشی کرد، گفت: اراضی کشاورزی بشدت در حال تصرف شدن و تبدیل شدن به ساخت و ساز است و جلوی این ساخت و ساز‌ها هم گرفته نمی‌شود.

وی گفت: بد‌ترین وضعیت را ساخت و سازهای روستایی در اراضی کشاورزی داریم و متاسفانه این اراضی در روستا‌ها و ورودی شهر یاسوج در حال فروش برای ساخت و ساز هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمدافزود: عده‌ای وارد بورس زمین شده و اراضی کشاورزی توسط عده‌ای خریداری و به ویلاسازی اختصاص می‌یابد.

فرزانه گفت: این عده حتی از استان‌های دیگر به کهگیلویه و بویرحمد می‌آیند و اراضی کشاورزی را خریداری و به امر ویلاسازی و خانه سازی تبدیل می‌کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.