عرضه غیر بهداشتی یخ با چند برابر قیمت در معابر عمومی یاسوج+ تصاویر

دنا نما: در شهر یاسوج یخ های غیر بهداشتی و با قیمت گران به مسافران و گردشگران به فروش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دنا نما”؛ در چند نقطه از میادین و خیابان های شهر یاسوج یخ به صورت کاملا غیربهداشتی و با چندین برابر قیمت به مسافران و گردشگران به فروش می رسد.

?????????????

در شهر یاسوج، قالب های یخ در میادین و معابر بر روی آسفالت و بدون از داشتن محفظه و سرپوش و در یک فضای باز بر روی آسفالت و در شرایط غیر بهداشتی به فروش می رود. عرضه یخ توسط افراد  آب ناشی از ذوب شدن آن در زیر این یخ ها جمع شده و با وزش باد گرد و خاک بر روی آن پاشیده و در نهایت نیز فروشندگان بدون استفاده از دست کش و با چندین برابر قیمت به مسافران می فروشند.

یکی از مسافرین که به اتفاق خانواده از استان بندرعباس به شهر یاسوج سفر کرده بود، در گفتگو با “دنا نما” گفت: ما به عنوان مسافر مجبور به خرید این یخ ها هستیم و خود می دانیم که عرضه این یخ ها به صورت غیربهداشتی است.

این مسافر ادامه داد: یخ در شهر بندرعباس و هوای گرم آن هر قالب ۴۱۰۰ تومان به فروش می رود در حالی که در شهر یاسوج هر قالب را بیست هزار  تومان فروش می کنند و ما چاره ای جز خرید نداریم چون خانواده تشنه اند و باید آب سرد برای آنها تهیه کنیم.

یخ غیر بهداشتی

حال جای این سوال باقی است چه دستگاه یا دستگاه هایی باید با عرضه یخ و آن هم به صورت غیر بهداشتی و با قیمت گران که در معابر عمومی و اصلی شهر یاسوج برای فروش سد معبر کرده ند، برخورد نماید.

عرضه یخ غیربهداشتی و با قیمت گران در سطح معابر عمومی شهر یاسوج می تواند چند دستگاه از جمله میراث فرهنگی و گردشگری بنا بر رسالت توجه به گردشگری و مسافران، مرکز بهداشت به دلیل رعایت نکردن بهداشت و عرضه مواد غیر بهداشتی توسط این فروشندگان، شهرداری یاسوج به دلیل ایجاد سد معبر این دست از فروشندگان و سازمان صنعت معدن و تجارت با موضوع گران فروشی و سایر نهادها را وادار به برخورد و جمع آوری و برخورد جدی نموده و  نسبت به عرضه یخ به صورت بهداشتی و قیمت مناسب و در مکان های پیش بینی شده نماید.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.