واکنش سرمربی نفت گچساران به شکست ۶ بر ۲ مقابل سایپا

دنا نما: سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به تشریح چگونگی و بازی تیم گچسارانی در برابر سایپا و شکست ۶ بر ۲ این تیم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ یوسف نادریان با اشاره به بازی دوستانه این تیم در برابر تیم سایپا و شکست ۶ بر ۲ نفت و گاز گچساران در این دیدار اظهار کرد: بازی مقابل سایپا علی‌رغم نتیجه به دست آمده، دیداری قابل قبول از لحاظ فنی و مسائل تیمی است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دوران بدنسازی و آمادگی خود را طی می‌کند، افزود: انگیزه بازیکنان نفت برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی نشان از حس مبارزه‌طلبی و روحیه بالای آنها برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کشور است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یادآور شد: در دیدار با سایپا باید بگویم بازی کردن بازیکنان جوان و جویای نام در برابر ستاره‌های بزرگ تیم ملی و سایپا از جمله جواد نکونام همچنین غلامرضا رضایی کار آسانی نیست.

نادریان بیان کرد: بازیکنان تیم نفت و گاز در این دیدار علی‌رغم شکست ۶ بر دو برابر سایپا با حملات پرشمار خود نشان دادند از هر فرصتی برای گلزنی استفاده می‌کنند.

وی عنوان کرد: این بازی محک جدی برای نفت بود و نشا داد که باید بسیاری از نقاط ضعف تیم با گرفتن چند بازیکن تقویتی اصلاح شود.

نادریان افزود: دو گل زیبای بازیکنان نفت گچساران در مقابل بازیکنان ستاره تیم سایپا توجه هر تماشاگری را به اعتماد به نفس بالا و جدیت بازیکنان این تیم جلب کرده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان عنوان کرد: امیدواریم امسال متفاوت‌تر از سال گذشته بازی‌های قابل قبولی در لیگ دسته دو کشور ارائه دهیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.