قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمدی در جام حذفی فوتبال

دنا نما: نایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت دیدار ذوب‌آهن اصفهان-بادران تهران در جام حذفی توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛خداداد افشاریان با اشاره به درخشش داوران فوتبال این استان در سال‌های اخیر اظهار کرد: در یک دهه گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد در داوری کشور و در قضاوت لیگ‌های معتبر کشوری سهم بسزایی داشته است.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان افزود: داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از پر تلاش‌ترین داوران فوتبال کشور بوده که همواره سعی در ارتقای وضعیت خود در داوری فوتبال کشور دارند.

این داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال کشور گفت: داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در دو شاخصه حفظ قدرت بدنی و همچنین بالا بردن دانش داوری به خوبی رفتار کرده‌اند و امید می‌رود در سال‌های آینده داوران بیشتری از استان در رده‌های بالای کشور حضور داشته باشند.

افشاریان با قدردانی از همه کسانی که به داوران فوتبال استان از ابتدا تاکنون اعتماد کرده‌اند، تصریح کرد: داوران فوتبال استان ما نیز با عملکرد خوب خود جواب این اعتماد را به خوبی داده‌اند و کمترین اشتباهات را در رده‌های مختلف از جمله در لیگ برتر فوتبال داشته‌اند.

این داور پیشکسوت و ناظر داوری فدراسیون فوتبال به برنامه حضور داوران هم استانی در رقابت‌های کشوری اشاره کرد و گفت: در روز جمعه و از مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی فوتبال کشور تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و بادران تهران به مصاف هم می‌روند.

افشاریان افزود: این دیدار را داوران هم استانی روح‌الله شریفی به عنوان داور وسط، محمد راهی و سید ابوالحسن دلباز به عنوان کمک‌ها قضاوت خواهند کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.