مربیان پرورشی مدارس رسالت مهم و سنگینی بر عهده دارند

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمومیت یافتن مباحث تربیتی و پرورشی در این استان همواره مدنظر متولیان امر و مسوولان اداره کل آموزش و پرورش استان باشد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ سید موسی خادمی در همایش یک روزه توانمندسازی مربیان و معاونان پرورشی و مشاوران مدارس کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، افزود: انجام امور مهم تربیتی و پرورشی از وظایف عده یا گروه خاصی نیست و تمام افراد جامعه به نوعی در این زمینه مسوول بوده و باید تلاش و فعالیت کنند.

وی بیان کرد: امور پرورشی و تربیتی دارای اهمیت، حساسیت و ظرافت خاصی بوده و مربیان پرورشی نیز برای انجام هر چه مطلوبتر آنها رسالت مهم و سنگینی بر عهده دارند.
خادمی اظهار کرد: روش های ارایه مسایل تربیتی و پرورشی به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مربیان پرورشی مدارس باید عالمانه، عاقلانه، آگاهانه و خلاقانه باشد.
وی عنوان کرد: مسایل پرورشی و تربیتی موجب تغییر در بینش دانش آموزان می شود که این امر مهم نیز مقدمه ای برای ایجاد تحول و دگرگونی اساسی در تمام رفتارهای آنان است.
خادمی ابراز داشت: تربیت و پرورش صحیح، علمی و اصولی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مربیان پرورشی این استان زمینه ساز رشد، توسعه و بالندگی روزافزون استان خواهد بود و به همین دلیل باید مورد توجه جدی و همه جانبه قرار گیرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.