قلعه رئیسی تنها شهر بدون ورزشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد است

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی مطرح کرد
قلعه رئیسی تنها شهر بدون ورزشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی گفت: مسئولان ورزش و جوانان استان مشکلات ورزشگاه قلعه رئیسی را خاتمه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ شیروان کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورا‌ها منتخب توده مردم هستند، از قدرت مردمی برخوردار و زبان گویای مردم هستند.

رئیس شورای شهر قلعه رئیس بیان کرد: شوراهای شهر و روستا در جهت پیشرفت شهر و روستا خود تلاش می کنند و باید مسئولان شهرستانی و استانی در جهت پیشرفت مناطق با آنها همکاری کنند.

وی افزود: بسیاری از مسئولان استانی حاضر به پاسخگویی به مشکلات شهرها توسط شوراها نیستند که امیدواریم در آینده این ارتباط بین اعضای شوراها و مسئولان بهتر شود.

کریمی با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده در چاروسا نبود امکانات ورزشی است تصریح کرد: شهر قلعه رئیسی یکی از شهرهای استان است که فاقد یک ورزشگاه با امکانات اولیه است.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: می توان این شهر را تنها شهری در استان دانست که فاقد ورزشگاه است که بسیار تاسف بار است این آمار که امیدواریم مسئولان ورزش و جوانان استان به امر ورزش چاروسا بیشتر بپردازند.

وی با بیان اینکه جوانان قلعه رئیسی از پتانسیل بسیار بالایی در حوزه ورزش در استان دارند، یادآور شد: مسئولان استانی و ورزش چندین بار با سفر به این شهر قول برطرف شدن مشکلات ورزش این منطقه را دادند ولی متاسفانه هنوز هیچ گونه اقدامی روی این ورزشگاه انجام ندادند.

کریمی اذعان داشت: بعد از ۳۶سال از انقلاب اسلامی حق جوانان این منطقه است که از یک ورزشگاه با امکانات اولیه برخوردار باشند که امیدواریم در دولت تدبیر امید به خواسته جوانان این منطقه پاسخ داده شود.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با انتقاد از مدیرکل ورزش و جوانان استان با صحبت های اخیر در برنامه پاسخ صداوسیما، تاکید کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان اخیرا در برنامه پاسخ صداوسیما یکی از مشکلاتی که باعث شد ورزشگاه شهر قلعه رئیسی ساخته نشود را نبود اداره ورزش و جوانان دانست که این در حالی است که نمایندگی ورزش و جوانان چاروسا در سال گذشته افتتاح و در حال حاضر مسئول دارد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.