روح بلند جانباز هشت سال دفاع مقدس شیرو رحمت اللهی به ملکوت اعلی پیوست

دنا نما: شیرو رحمت‌ اللهی جانباز ۴۵ درصد لنده‌ای پس از تحمل ۳۰ سال‌ رنج و مشقت و زخم‌های کهنه‌ جنگ به دیار باقی شتافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ شیرو رحمت‌اللهی ۵۱ ساله از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده که بر اثر جراحات ناشی از تیر و ترکش در کنج خانه روزگار سپری می‌کرد.

یادگاری دوران جنگ و بسیجیان حاضر در آن زمان تیر است و ترکش، شیرو رحمت‌اللهی که ۳۰ سال قبل در منطقه عملیاتی بدر بر اثر اصابت ترکش مصدوم شده بود، هنوز هم یار دیرین خود یعنی ترکش‌ها را در بدن به یادگاری داشته تا خاطرات جنگ را همیشه به همراه داشته باشد و امروز در اوج شدت جراحات و تحمل سال‌ها رنج و مشقت به دیار همرزمان شهیدش بشتابد.

این روز‌ها ترکش‌ها سر ناسازگاری با وی را در پیش گرفته بودند و جانباز ۵۱ ساله را روانه بیمارستان‌ کرده‌ بودند و متأسفانه بیش از دو سال بود که به دلیل مشکلات حنجره و گلو تحت درمان، جراحی و شیمی‌درمانی قرار گرفته بود.

شیرو رحمت‌اللهی پرستوی پرشکسته و قهرمان دیروز، امروز با درد و رنج ناشی از بیماری و نگاه معصومانه و مظلومانه فرزندان خردسالش را به نظاره نشست و در سکوتی مهلک به دیار ابدی خود شتافت.

در روز جمعه ۲۰ شهریور ۹۴ شیر رحمت‌الهی به آرزوی دیرینه خود دست یافت و پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت به دیدار رفیقانش، همرزمان و همسنگرانش در بهشت جاوید شتافت.

 شیرو رحمت‌اللهی که ۲۴ ماه از عمر گران‌بهای خود را در جبهه‌های حق علیه باطل سپری کرد با زخم‌های بر تن خریده خود و ۴۵ درصد جانبازی در گوشه بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

 

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.