شعار مرگ بر آمریکا تا همیشه از سوی ملت ایران سر داده شده و هرگز متوقف نمی شود

دنا نما: امام جمعه موقت یاسوج گفت: ملت هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی لحظه ای از مخالفت با آمریکای جنایتکار دست برنداشته و یک گام در این زمینه عقب نشینی نخواهند کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: مبارزه با دشمنان در آیات و روایات متعدد مورد تاکید جدی بوده و مربوط به تمام دوران است.

وی بیان کرد: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام تحریم ها، خیانت ها، کارشکنی ها و دسیسه ها علیه کشور و ملت ایران از ناحیه آمریکای جنایتکار بوده است.
حسینی صدر اظهار کرد: شعار ‘مرگ بر آمریکا’ تا همیشه از سوی ملت ایران سر داده شده و هرگز متوقف نمی شود.
وی عنوان کرد: آمریکا جزو دشمنان اصلی نظام و انقلاب محسوب شده و ملت ایران نیز حدود ۳۷ سال است که مخالفت خود را با این کشور جنایتکار نشان می دهند.
حسینی صدر ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب چند روز اخیر در جمع اعضای هیات دولت، خبرگان رهبری و قشرهای مختلف مردم مطالب مهمی در مورد جهان اسلام و کشور ایراد فرمودند.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: یکی از مهمترین محورهای این مطالب لزوم هوشیاری برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان و به ویژه آمریکا به کشور بوده است.
حسینی صدر گفت: دلیل اصلی بیان چنین موضوعی از سوی مقام معظم رهبری رواج برخی اظهارنظرهای نادرست و غیرواقعی در جامعه در مورد برقراری رابطه با آمریکا و پرهیز از دشمنی با این کشور جنایتکار است.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک رصد کننده مسایل دنیای اسلام و کشور چنین اظهارنظرهای نادرست و غیرواقعی را به صراحت رد کرده و تذکرهای لازم را ارایه دادند.
حسینی صدر اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مذاکره ایران با آمریکا به جز در زمینه مساله انرژی صلح آمیز هسته ای ممنوع خواهد بود.
وی عنوان کرد: آمریکا عامل اصلی ارتکاب تمام جنایت ها در برخی کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه، افغانستان، بحرین، یمن، لبنان و فلسطین است.
حسینی صدر ابراز داشت: آمریکای جنایتکار خود را حامی و مدافع حقوق بشر می داند در حالی که ایجاد کننده گروهک های تروریستی داعش، القاعده و طالبان است.
وی افزود: از دیگر محورهای بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای هیئت دولت، خبرگان رهبری و قشرهای مختلف مردم می توان به ورود جدی تر مجلس شورای اسلامی به بررسی طرح ‘برجام’ و لزوم حمایت همه جانبه از جوانان ایران اسلامی در تمام زمینه ها و باز کردن میدان برای فعالیت هر چه بیشتر آنان اشاره کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.