اردوی جهادی دانشگاه پیام نور در سادات محمودی بخش پاتاوه+ تصاویر

دنا نما: رئیس دانشگاه پیام نور استان از اعزام یک گروه از بسیجیان اردوی جهادی خبر داد و گفت این اردو حول دو محور فرهنگی و عمرانی در روستای مازه کر از توابع شهرستان دنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری اردوی مشترک جهادی دانشجویان بسیحی دانشگاههای پیام نور واحد سی سخت و مرکز یاسوج در روستای محروم مازه کز سادات محمودی از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا خبر داد.

 دکتر سید علی سراج افزود: این اردو باحضور قریب به ۴۰ نفر از دانشجویان برادر و خواهر دانشگاههای پیام نور یاسوج و سی سخت در روستای محروم مازه کز به مدت  ۱۰ روز برگزار شد.

 رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت این اردو حول دو محور فرهنگی و عمرانی در این روستا برگزار شد.

 سراج ادامه داد: خواهران بسیجی دربخش فرهنگی و با برگزاری کلاسهای مختلف آموزش احکام اخلاق و قرآن به مردم محروم این روستا خدمت رسانی کردند و دربخش عمرانی نیز برادران بسیجی حل مشکل منبع آب این روستا را در برنامه کاری خود داشتند که با حل این معضل چند ساله، کمک عظیمی به مردم محروم و باصفای این روستا شد.

 رئیس دانشگاه پیام نور استان دربخش پایانی سخنانش ضمن تشکر از دانشجویان شرکت کننده در اردو برحمایت از اردوهای جهادی  تاکید کرد امیدواریم اردوهای جهادی در سالهای آینده بهتر و منسجم تر برگزار شود.

دانشگاه پیام نور ۱ دانشگاه پیام نور ۲ دانشگاه پیام نور ۳ دانشگاه پیام نور ۴

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.