قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمدی در بازی حساس فولادخوزستان و ذوب آهن اصفهان

دنا نما: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمدی در دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ سید پرویز موسوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر افتخارات زیادی برای استان در عرصه‌های ملی و حتی بین‌المللی کسب کرده‌اند، اظهار کرد: داوران هم‌استانی از بهترین داوران فوتبال کشور در همه سال‌های اخیر به شمار می‌روند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: داوران فوتبال استان ما در زمینه‌های مختلف از جمله در دانش داوری و همچنین بالا بودن قدرت و توان بدنی از بهترین‌های کشور هستند.

این مسئول گفت: داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در همه دوره‌های لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشته‌اند و کمترین خطاها و اشتباهات را در این چند دوره از لیگ برتر فوتبال کشور داشته‌اند.

وی بیان کرد: در هیئت فوتبال استان برنامه‌های توجیهی برای داوران فوتبال استان داریم و به صورت مستمر نشست‌هایی با داوران برای توجیه آن‌ها در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

موسوی گفت: یکی از تأکیدات همیشگی ما به داوران هم‌استانی بالا بردن دانش روز است که توصیه می‌کنیم با دیدن فیلم‌های آموزشی و خواندن کتاب‌ها و جزوات مربوط به آخرین تغییرات داوری خود را در این زمین به‌روز کنند.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از خواسته‌های هیئت فوتبال استان از داوران جوان هم‌استانی را پرهیز و دوری از حاشیه برشمرد و گفت: داورانی که وارد حاشیه شده‌اند تجربه نشان داده که خیلی زود از صحنه داوری کنار رفته‌اند چراکه مهم‌ترین شرط برای موفقیت در این عرصه تمرکز است که پرداختن به حاشیه‌ها موجب از بین رفتن تمرکز می‌شود.

این مسئول به آخرین موفقیت داوران فوتبال استان اشاره کرد و گفت: در این دوره از لیگ برتر فوتبال کشور داوران هم‌استانی تاکنون در دیدارهای حساسی حضور داشته‌اند.

موسوی افزود: اما در ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و در اهواز و در ورزشگاه غدیر این شهر، تیم فولاد خوزستان فردا سه‌شنبه میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است.

وی اظهار کرد: در این دیدار حساس محمد راهی و روح‌الله شریفی از کهگیلویه و بویراحمد همراه با رضا کرمانشاهی به عنوان داور وسط، قضاوت بازی حساس این دو تیم را بر عهده خواهند داشت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.