۹ کشته در درگیری خونین طایفه ای روستای پتک جلالی

دنا نما: درگیری طایفه ای در روستای پتک جلالی شهرستان باغملک استان خوزستان باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از اهالی این روستا شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ این درگیری عصر روز دوشنبه آغاز و به مدت چند ساعت ادامه داشت که با دخالت نیروهای انتظامی و امنیتی خاتمه یافت.

به گفته شاهدان عینی این حادثه به دلیل اختلافات چند ساله دو طایفه این روستا بر سر زمینهای کشاورزی رخ داده است.
این افراد گفتند: چند سالی است که دو طایفه مشهور در این منطقه اختلافات ملکی داشته و بارها با هم درگیر شده اند اما درگیری خونین روز گذشته تاکنون بی سابقه بوده است.
این افراد گفتند روز گذشته طرفین درگیر با استفاده از سلاح شکاری گرم به سوی هم شلیک کردند که متاسفانه تعدادی از طرفین کشته و تعدادی هم مجروح شدند.
فرماندار باغملک اظهار کرد: مدتی است که این دو طایفه با هم مشاجرات لفظی داشته و بزرگان محل نیز تلاشهایی برای صلح و سازش داشته اند اما به نتیجه نرسیده است.
لطیف حیایی اهوازی اظهار کرد: متاسفانه این مشاجرات لفظی دوشنبه شب به درگیری تبدیل شد که حدود ۹ نفر از طرفین درگیر کشته شده و تعدادی هم زخمی شدند.
وی اظهار داشت: پس از درگیری نیروهای انتظامی با ورود به محل به درگیری خاتمه داده و آرامش را به منطقه بازگرداندند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان نیز گفت: در حال حاضر با حضور نیروهای انتظامی در محل، اوضاع کاملا عادی و آرام است.
سرهنگ رحمان موسوی اظهار کرد: نیروی انتظامی تمامی عوامل ایجاد این درگیری را شناسایی کرده و تعدادی را نیز دستگیر کرده و قطعا با مسببین این درگیری برخورد قانونی صورت می گیرد.
دو طایفه روستای پتک جلالی از توابع شهرستان باغملک بیش از هشت سال است که دارای درگیری های ملکی هستند.
شهرستان باغملک در ۱۵۰ کیلومتری شرق اهواز قرار دارد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.