نارضایتی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بخش خصوصی مخابرات

دنا نما: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با رویه کنونی، عملکرد بخش خصوصی در مخابرات به صلاح کشور نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ غلام‌محمد زارعی در جشنواره عیدانه همراه اول که در محل سالن‌ همایش‌های صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهد در زمینه مخابرات در استان کهگیلویه و بویراحمد کارهای خوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: اگر امروز می‌بینیم که در استانی مثل ما که ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و تعداد ۶۰۰ هزار موبایل در دست مردم است همه این‌ها به برکت خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید سرلوحه کارهای مخابرات قرار گیرد توسعه زیرساخت‌های این شرکت است به نحوی که مردم در همه نقاط استان بتوانند از خدمات شرکت در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.

وی، موضوع ارتباطات را جزء لاینفک زندگی بشری دانست و گفت: در دنیای امروز گاه زندگی و جان مردم به همین موضوع بستگی دارد که بتوانند به وسیله خدمات مخابراتی مشکلات خود را برطرف کنند.

زارعی با بیان اینکه در برهه‌ای از زمان بحث سرمایه‌گذاری در شرکت مخابرات و توسعه زیرساخت‌ها در کشور مغفول ماند، افزود: اما امروز نگاه دولت و مجلس به این است که با همه توان زیرساخت‌های لازم را برای توسعه شبکه مخابراتی فراهم کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه بحث مخابرات را از جهات مختلف بحثی حاکمیتی می‌دانیم، افزود: باید در حوزه حاکمیتی به این موضوع نگاه شود همچنان که دیدیم در سال‌های اخیر بخش خصوصی هر کاری که خواست در این حوزه انجام داد و به تعبیری بخش خصوصی هر کاری که دلش خواست باب طبع خود در مخابرات کرد که این نگاه درست و صحیحی نیست.

وی با اشاره به اینکه باید آینده مخابرات را با برنامه‌ریزی و نظارت بیشتر مثبت کرد، افزود: برای مثال اگر اکنون پوشش موبایل در استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ درصد است باید کاری کنیم که این پوشش در مناطق محروم و صعب‌العبور و روستایی نیز وجود داشته باشد.

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.