یگان آموزشی ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

دنا نما: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروهای مسلح از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است گفت: نیروی زمینی ارتش هر تهدیدی علیه نظام جمهوری اسلامی را در نطفه خفه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ امیر سرتیپ محمد رضا پور دستان افزود: امروزه اصلی ترین وظیفه نیروهای مسلح ارتقا توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
وی اظهار کرد: این وظیفه مهم با تکیه بر سلاحهای خوب تولید داخل، بنیه اعتقادی وایمانی قوی رزمندگان، استفاده از تاکتیک ها و تکنیک های جدیدی برای حضور در جنگ های نیابتی ، جنگ ناهمتراز و اجرای رزمایش های نظامی که در این راستا اجرا می شود، تحقق خواهد یافت.
پوردستان تاکید کرد:امروز جایگاه نیروهای مسلح بگونه ای است که اگر تهدیدی بخواهد خودنمایی و ضربه اول را وارد کند ضربه ایران علیه دشمن کوبنده تر و از بین برنده تر خواهد بود.
وی عنوان کرد: این قدرت دفاعی سبب می شود که هیچ دشمنی به خود اجازه تعرض به خاک ایران را ندهد.
پوردستان از آمادگی نیروی زمینی ارتش برای راه اندازی یک یگان آموزشی در استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت: لازم است بستر آن را نمایندگان مجلس و استاندار استان فراهم کنند.
وی افزود: با راه اندازی یکان آموزشی علاوه بر بالابردن امنیت استان زمینه توسعه نیز برای محرومیت زدایی فراهم خواهد شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در بیست و نهمین همایش امام زاده میرسالار(ع) در بخش دیشموک به استان کهگیلویه وبویاحمد سفر کرده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.