کسانی که دنبال فتنه گری باشند با جواب قاطع حزب الله روبرو خواهند شد

سعید موسوی از طلاب حوزه علمیه قم در حمایت از حاج آقا پناهی مطلبی به پایگاه خبری تحلیلی”دنا نما” ارسال کرد. این مطلب جهت تنویر افکار عمومی مردم در ذیل آورده شده است.

سعید موسوی: قال الامام الکاظم (ع) طوبی للمصلحین بین الناس اولئک هم المقربون یوم القیامه

 خوشا بحال اصلاح کنندگان بین مردم که آنان همان مقربان روز قیامتند .تحف العقول ،ص۲۹۳

 مدتی است چند نفر از عزیزان نقدهایی در سایت ها بر حضور روحانی فاضل و ارجمند حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای پناهی (زیدعزه) در حکمیت و داوری بین گروهی از افراد در جامعه اسلامی شده اند و با استدلال های عجیب این حرکت را نادرست جلوه داده اند؛ که لازم است جهت روشن شدن اذهان عمومی مردم فهیم نکاتی را متذکر شوم .

 در ابتدا باید بدانیم شان عالمان دین همواره در طول تاریخ اصلاح بین مردم بوده است و وقتی تعداد زیادی از مردم در جامعه اسلامی خواهان حکمیت و داوری باشند از عقل ؛ عرف و منطق بدور است که روحانی و عالم دین بی تفاوت باشد . قطعا اگر سایر گروههای سیاسی هم خواهان حکمیت و داوری بین خویش می بودند ایشان با توجه به وظیفه طلبگی که اصلاح ذات البین است حضور پیدا می کردند رفع اختلاف می کردند.

 سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا آنوقت هم برچسپ سیاسی بودن به ایشان می زده می شد و بهانه ای می یافتید تا تریبون نمازجمعه که از تاثیر گذارترین تریبون ها در همدلی و هم زبانی بین ملت است را مورد هجمه بی انصافانه قرارمی دادید.

 البته معلوم است شاید ترس دوستان که منتقد هستند از امری دیگر است و دوست دارند در جامعه اسلامی همیشه شاهد اختلاف باشیم ونان خود را در اختلاف بین مردم می بینند .

 شاهد دیگر بر اصلاح ذات البین بودن حجت السلام پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان عدم دخالت ایشان وائمه محترم جمعه در دور گذشته انتخابات است که از هیچ کاندیدایی حمایت نکردند و مردم را دعوت به حضور حداکثری کردند وکسانیکه تردید دارند اگر سایت های استان در دوران انتخابات گذشته را جستجو نمایند صدق این ادعا معلوم میشود .

 مسئله دیگر به حضور ایشان در حکمیت و داوری بین عده ای از مومنین برمیگردد که مصداق حدیث شریف نبوی است که می فرماید: «هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد مسلمان نیست»می باشد .«کافی ؛ج۲؛ص ۱۶۴»
برادران محترم منتقد، تریبون های نماز جمعه متعلق به مجموعه نظام و جناح های سیاسی دارای مجوزاند ولازم به دلسوزی شما نمی باشد .

 در پایان یادآور می شوم با توجه به مساله مهم انتخابات در اسفند ماه امسال ، خدا کند قصد شما خیر باشد و دنبال فتنه گری وفتنه ای دیگر نباشید ؛ در این صورت با جواب قاطع امت حزب الله روبرو خواهید شد.

دنانما: مجموعه نوشتار بالا از سری مطالب ارسالی خوانندگان به  پایگاه خبری تحلیلی دنا نما است و انتشار آن به معنای تایید و یا رد کردن تمامی مطلب و یا قسمتی از آن نیست.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.