ارسلان سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان باشت شد

دنا نما: مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان باشت با حضور رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و مسئولان ادارات، یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛، پیش از ظهر امروز آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری باشت با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه باشت، فرماندار، رئیس دادگستری شهرستان گچساران، مسئولان ادارات شهرستانی، شوراهای حل اختلاف، شورای شهر باشت و معتمدین محلی در سالن کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس سابق دادگستری باشت اظهار کرد: از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی وی حسن خلق و خوش رفتاری با مردم بود و رضایت کارکنان و مجموعه دادگستری نیز نشان از تدبیر و مدیریت ویژه وی است.

عبودی ضمن بیان لزوم اهمیت امنیت در شهرستان افزود: وجود سلاح‌های مجاز و غیر مجاز در شهرستان از جمله معضلاتی است که لازم است تدبیری در این خصوص اندیشیده شود.

در ادامه سید مسعود حسینی فرماندار باشت به خصایص اخلاقی صادقی رئیس سابق دادگستری اشاره و اظهار کرد: رضایت عمومی و مردمی و همچنین مجموعه دادگستری نشان از کار خالصانه و صادقانه وی است که اساس این کار خوشرویی و حسن خلق وی در برخورد با مردم بوده است.

حسینی افزود: قانون مداری و رعایت اخلاق نیز از ویژگی‌های سلیمانی رئیس جدید دادگستری است که امیدواریم با تلاش مجموعه دادگستری و همراهی و همکاری مردم و مسئولان در اجرای وظایف خود موفق باشد.

سپس غلامعلی مظاهری رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه به امر قضاوت را ضروری دانست و اظهار کرد: میزی که قضات پشت آن داوری می‌کنند میز قضاوت امیرالمومنین است و لازم است توقع و انتظار مردم در این زمینه برآورده شود.

مظاهری افزود: لازم است دستگاه قضا از مسیر حق و اعمال قانون ذره‌ای کوتاه نیاید اما در این مسیر نیز حسن خلق و رعایت حرمت مردم نیز رعایت شود.

در این مراسم از حضور ۱۱ ساله سعید صادقی رئیس سابق دادگستری شهرستان باشت تقدیر و تشکر و برای ارسلان سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان باشت آرزوی موفقیت شد.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.