۷۰۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از اینترنت بهره مند می شوند

دنا نما: معاون پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای اتصال تعداد ۷۰۰ روستای این استان به شبکه اینترنت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ مجید محنایی با بیان این که برای گسترش دولت الکترونیک در استان همه باید خود را مسئول بدانیم اظهار کرد: در برهه کنونی مهم‌ترین کار برای جلوگیری از بروکراسی اداری روی آوردن به خدمات دولت الکترونیک است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در استان هم به دنبال آن هستیم که خدمات بیشتری از سوی دفاتر پیشخوان به مردم ارائه شود تا از اتلاف وقت و هزینه‌هایی که ممکن است برای مردم ایجاد شود جلوگیری کنیم.

وی یکی از موارد مورد توجه دولت را موضوع اتصال روستاها به شبکه اینترنت دانست و گفت: امیدواریم که تا پایان امسال خدمات اینترنت را بتوانیم به تعداد ۵۰۰ روستای دیگر به صورت وای‌فای ارائه کنیم.

محنایی در بخش دیگری از اظهارات خود راجع به اینترنت روستاها گفت: این کار برای روستاهای بالای ۳۰ خانوار در استان انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از مزایای این کار به آن جهت است که تعداد ۲۰۰ روستای دیگر که در حوزه ضریب نفوذ اینترنت این ۵۰۰ روستا قرار دارند قادر به استفاده از اینترنت خواهند بود و به این ترتیب تعداد روستاهای دارای اینترنت که امسال محقق می‌شود عدد ۷۰۰ خواهد بود.

این مسئول سپس به تعطیلات پنج‌شنبه‌ها در استان اشاره کرد و گفت: روز دوم مهرماه امسال آخرین پنج‌شنبه تعطیل را پشت سر می‌گذارند و بعد از آن تعطیلی پنج‌شنبه در استان نخواهیم داشت.

معاون پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یکی دیگر از کارهای خوبی که در استان انجام خواهد شد را بحث کد پستی اینترنتی دانست و گفت: وقتی هر خانوار یک کد پستی اینترنتی داشته باشد خدمات به سهولت انجام خواهد گرفت.

 

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.