اجرای ۵۴ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد

دنا نما: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۴ برنامه محوری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف این استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ سرهنگ امرالله درفشی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: این برنامه ها با حضور همه دستگاههای دولتی ونظامی از ۳۱شهریور ماه همزمان با هفته دفاع مقدس تا هفتم مهرماه اجرا می شود.

وی اظهارکرد: صبح‌گاه مشترک و اقتدار نظامی و مردمی در رژه ۳۱شهریور ماه با حضور نیروهای نظامی وانتظامی، برگزاری یادواره شهدا، غبار روبی گلزارشهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا، نمایشگاه دفاع مقدس، برپایی شب شعر و خاطره‌گویی با حضور سرداران دفاع مقدس ، همایش پیاده روی خانوادگی و سرکشی از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس در بیمارستان سلمان از مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود.

درفشی (۲)

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بازسازی عملیات مرصاد از دیگر برنامه های دفاع مقدس در این استان است که در حاشیه نمایشگاه دفاع مقدس استان در یاسوج انجام می شود.

درفشی تصریح کرد: همچنین امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس میزگرد پاسخ به شبهات در زمینه دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در صدا و سیما و دانشگاههای استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس مقدس یاداور دلاورمردی های بزرگ مردان ایران اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با داشتن رسالت مهم اطلاع‌رسانی به عنوان قلم به دوشان عرصه جنگ نرم نقش موثری در تبلیغ، اطلاع‌رسانی و اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته دارند.

درفشی (۱)

درفشی عنوان کرد: امروز ملت ایران اسلامی امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان غیوری هستند که با ایستادگی های خود در هشت سال دفاع جانانه و با اقتدار از خاک وطن در برابر دشمن متجاوز به خوبی ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مربوط به همه آحاد جامعه است، اضافه کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس مربوط به همه اقشار جامعه است و همه باید در اجرای برنامه های این هفته سهیم باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دفاع مقدس یادآور دلاور مردی عاشقان ولایت و انقلاب است که باید در سال همدلی و همزبانی بیشتر از گذشته به آن توجه داشت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.