درخشش تیم کیک بوکسینگ بانوان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری

دنا نما: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم رزمی کیک بوکسینگ بانوان این استان با درخشش در رقابت های قهرمانی کشور توانست ۱۴ مدال کسب کند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ جهانبخش ایزدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسابقات رزمی کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۱۵ استان به مدت دو روز در تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: بانوان رزمی کار شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر رفتند.
ایزدپور اظهار کرد: تیم کیک بوکسینگ بانوان کهگیلویه و بویراحمد موفق به تصاحب ۱۴ مدال شامل پنج طلا، سه نقره و شش برنز در این مسابقات شد.
وی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان مریم جعفری اول شد، شبنم افتخاری و غزل بازیار به مقام دوم دست یافتند و سعیده مطهری منش و فایزه حامدی نیز عنوان سوم را کسب کردند.
ایزدپور ابراز داشت: در رده سنی جوانان شقایق بهزادی اول شد و معصومه نژندی نیز به مقام دوم رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در رده سنی بزرگسالان زهره محمدی، زینب بازیار و مهین جعفری اول شدند و سمیرا اکبری، سیما فرحانی، فاطمه جلیل و خدیجه حکمتی نیز عنوان سوم را تصاحب کردند.
ایزدپور گفت: از سوی کمیته فنی این رقابت ها زینب بازیار عضو تیم کیک بوکسینگ کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بهترین فنی کار مسابقات انتخاب و معرفی شد.
وی بیان کرد: در بخش تیمی این رقابت ها نیز تیم کهگیلویه و بویراحمد به مقام سوم دست یافت.
ایزدپور اظهار کرد: مربیگری و سرپرستی تیم کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات به ترتیب بر عهده شهین جعفری و ثریا جعفری بود.
وی عنوان کرد: پنج نفر برتر تیم کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها به اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ بانوان برای حضور در مسابقات جهانی آلمان انتخاب شدند.
بیش از ۲۴ هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.