سرهنگ قربانعلی حسن زاده مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد شد

دنا نما: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس تنها محصور و محدود به میدان رزم نبود بلکه دفاع برای عقیده ، فرهنگ و ارزش های اسلامی و همه جانبه بود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ سردار یدالله بوعلی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: نماد و رنگ وبوی تقدس دوران هشت سال دفاع مقدس نیز برگرفته از همین مبانی و دفاع از عقیده و ارزش های دینی و الهی است.

سردار بوعلی با بیان اینکه جنگ هشت دفاع مقدس یک نبرد نابرابر در مقابل شرق و غرب عالم آن روز بود، تصریح کرد: با وجود همه بی مهری ها ، فشار ها و محدودیت های موجود ،رزمندگان شجاع ایران نشان دادند که مردم این کشور همواره یک ملت شکست ناپذیرند.
وی دوران دفاع مقدس را برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی و نماد اقتدار، عزت و مقاومت ملت بزرگ ایران دانست و بر ضرورت تبیین و روشنگری ظرفیت های ارزشمند این دوران برای نسل امروز تاکید کرد.
سردار بوعلی گفت: تبیین درست دوران دفاع مقدس به عنوان یک میراث ارزشمند و ماندگار و فرهنگ غنی ایثار و شهادت امروزه بهترین و مناسب ترین گزینه برای حفظ ، ارتقا و شکوفایی ایران اسلامی در ابعاد مختلف است.
وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه وبوراحمد گفت: برگزاری رژه باشکوه و حماسی نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور، حضور دسته جمعی بسیجیان در میعادگاه های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان در پیش از خطبه ها و برگزاری ایستگاه سلامت از مهمترین این برنامه هاست.
وی افزود: دیدار با خانواده های معزز شهدا و جانبازان، تجمع بزرگ بسیجیان ، برگزاری جشنواره ورزش های بومی و محلی ،بازسازی عملیات مرصاد و تبیین این عملیات برای نسل امروز از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال در کهگیلویه وبویراحمد است.
بوعلی برپایی نمایشگاه جامع دفاع مقدس در سه محور شامل تاریخ اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دستاوردهای حوزه مقابله با جنگ نرم دشمن و کلنگ زنی چند طرح فرهنگی و ورزشی در نقاط مختلف استان را از دیگر برنامه های مهم هفته دفاع مقدس در استان ذکر کرد.
در پایان این نشست همچنین در حکمی از سوی سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد سرهنگ قربانعلی حسن زاده به عنوان مسئول بسیج رسانه این استان معرفی و از خدمات محمد لطیف ارجمند مسوول پیشین نیز تجلیل شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.