مردم مارگون و لوداب تا بعد از انتخابات منتظر شهرستان شدن این دو بخش نباشند

دنا نما: مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان شدن بخش های مارگون و لوداب از توابع شهرستان بویراحمد تا قبل از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال بعید به نظر می رسد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ جلیل حسنی افزود: مدت زمان ارایه پیشنهاد اولیه برای شهرستان شدن بخش های مارگون و لوداب بویراحمد به وزارت کشور حدود یک سال است.

وی بیان کرد: پیشنهاد اولیه برای شهرستان شدن بخش های دیشموک و قلعه رییسی از توابع شهرستان کهگیلویه نیز از حدود شش ماه قبل به وزارت کشور داده شد.
حسنی اظهار کرد: وزارت کشور در حال انجام کار کارشناسی و گرفتن استعلام های لازم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت راه و شهرسازی برای فراهم کردن زیرساخت ها و تامین اعتبارات مورد نیاز در زمینه شهرستان شدن بخش های مارگون، لوداب، دیشموک و قلعه رییسی است.
وی عنوان کرد: نتایج اقدامات و پیگیری های وزارت کشور در زمینه شهرستان شدن بخش های مارگون، لوداب، دیشموک و قلعه رییسی پس از انتخابات پیش رو به دولت یازدهم ارایه می شود.
حسنی ابراز داشت: در صورت نهایی شدن این نتایج در دولت تدبیر و امید موضوع شهرستان شدن بخش های مارگون، لوداب، دیشموک و قلعه رییسی تصویب و نهایی خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای هشت شهرستان به نام های بویراحمد با مرکزیت یاسوج، دنا با مرکزیت سی سخت، گچساران با مرکزیت دوگنبدان، باشت با مرکزیت باشت، کهگیلویه با مرکزیت دهدشت، بهمئی با مرکزیت لیکک، چرام با مرکزیت چرام و لنده با مرکزیت لنده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.