سردمداران آل‌سعود خیانتی بزرگ در حق مسلمانان کردند

دنا نما: امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‌کفایتی آل‌سعود در تابلوی دنیا نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛آیت‌الله سیداصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تقوا دوای همه دردها است، اظهار کرد: با تقوا همه دردها را می‌توانیم درمان کنیم.

امام جمعه یاسوج گفت: ملاک برتری انسان‌ها در نزد پروردگار عالم تقوا است، انسان‌های مومن و با ایمان باید به آخرت خود بیندیشند چراکه انسان‌های غیرمعتقد هم مرگ را قبول دارند.

آیت‌الله حسینی که خطبه دوم نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را به مسئله حج و حادثه منا اختصاص داد، اظهار داشت: سردمداران آل‌سعود خیانتی بزرگ در حق مسلمانان کردند و از گذشته و همکاری آنها با آل یهود پیدا است.

وی با بیان اینکه همچنین آل‌سعود در کودک‌کشی با آل یهود هم‌دست بودند، تصریح کرد: به دلیل عبور کاروان نامبارک ولیعهد عربستان راه بر سر حجاج بسته شد و همین مسئله باعث کشته شدن حجاج شد.

امام جمعه یاسوج گفت: باید کمیته‌ای تشکیل و مسائل حج را زیر نظر بگیرد و امورات حج را از دسترس خائنین حرم مقدس خارج کنند.

وی افزود: مردم دنیا این جنایت آل‌سعود را مشاهده کردند و استکبار و مدعیان حقوق بشر دیدند که آل‌سعود خیانتکاران به جامعه بشریت و مسلمانان هستند.

آیت‌الله حسینی گفت: با اتفاق حادثه جانسوز منا بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود در تابلوهای عالم نصب شد.

امام جمعه یاسوج در ادامه با اشاره هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابله هجمه استکباران دنیا و رژیم بعثی عراق ایستادگی و مقاومت کردند و امروز نیز گزینه‌های روی میز استکبار را پوچ می‌شمارند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.