سردار جواد عظیمی فر عروج پزشک هم استانی در فاجعه منا را تسلیت گفت

دنا نما: معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عروج پزشک و رزمنده یاسوجی در منا را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ سردار جواد عظیمی‌فر با تسلیت عروج جمعی از حجاج ایرانی در حادثه منا در عربستان اظهار کرد: همه کسانی که در این حادثه جان باختند پاره تن امت اسلامی هستند و باید یاد همه را از هر کشور و ملتی گرامی بداریم.

وی، فلسفه حج ابراهیمی را اتحاد دنیای اسلام دانست و ادامه داد: این حادثه تنها مربوط به ایران اسلامی نیست بلکه همه ما در غم از دست دادن حجاج چه ایرانی و غیر ایرانی ماتم‌زده هستیم.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اظهار این سخن که آل‌سعود از بی‌تدبیرترین دولت‌های کنونی در جهان به شمار می‌رود، افزود: اگر این حادثه در هر کشور دیگری رخ می‌داد تدابیر بهتر و بیشتری برای کاستن از عمق فاجعه صورت می‌گرفت لذا دولت پیر و فرتوت آل‌سعود نشان داد نه تنها عرضه مدیریت حج را ندارد بلکه کشوری درمانده بوده که توان مقابله با هرگونه بحرانی را نخواهد داشت.

سردار عظیمی‌فر در ادامه اظهارات خود یکی از مصیبت‌های وارده در این فاجعه را درگذشت رزمنده دیروز و پزشک حاذق کهگیلویه و بویراحمدی مرحوم دکتر حاج ابراهیم جباری‌فر عنوان کرد و گفت: این رزمنده دلاور هشت سال دفاع مقدس و پزشک متعهد نیز در میان جان‌باختگان منا بود که ضایعه‌ای برای استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با تسلیت به خانواده داغدار مرحوم دکتر حاج ابراهیم جباری‌فر خاطرنشان کرد: این ضایعه را قبل از هر چیز به خانواده بزرگ ایثارگری در استان و اخوان بزرگوارش و سادات جلیل‌القدر ده‌برآفتاب تسلیت می‌گویم.

 دکتر حاج سید ابراهیم جباری‌فر، فوق تخصص دندان پزشکی، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فلوشیپ دندانپزشکی اجتماعی از استرالیا در فاجعه منا در یکی از کاروان‌های استان اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.