تصادف ورزشکاران یاسوجی جای سوال دارد مسئولان پاسخگو باشند

دنا نما: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسه ویژه بررسی علت سانحه تصادف ورزشکاران یاسوجی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ چهار روز پیش در یک سانحه‌ تصادف دلخراش ورزشکاران کونگ‌فوکار کهگیلویه و بویراحمدی اعزامی مسابقات کشوری به همراه مربی خود جان باختند.

در این تصادف دو نفر از ورزشکاران و مربی این تیم در دم جان باختند و سه نفر دیگر از ورزشکاران به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند و متاسفانه یکی دیگر از این نوجوانان ورزشکار به نام محسن کارگر فوت شد و خانواده این ورزشکار در یک کار خداپسندانه اعضای بدن وی را اهدا کردند و یکی دیگر از مصدومان این حادثه وضعیت مناسبی ندارد.

فتاح محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به این سانحه اظهار کرد: یکی از دردناک‌ترین حادثه‌ها طی چند سال اخیر در استان ما رقم خورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم در این خصوص سئوالات زیادی دارند و مسئولان هم باید پاسخگو باشند.

محمدی گفت: از اولین ساعات وقوع این حادثه شخصاً در بیمارستان حاضر شدم و دستور لازم به کادر درمانی بیمارستان برای پیگیری وضعیت درمانی مصدومان داده شد.

وی افزود: باید مشخص شود که این دانش‌آموزان چگونه و با چه مجوزی و به چه دلیلی با خودروی شخصی به مسابقات اعزام شدند.

این مسئول با تاکید بر اینکه حادثه مذکور برای مسئولان و مردم بسیار تلخ بود از برگزاری جلسه ویژه جهت پیگیری علت وقوع این حادثه خبر داد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.