وداع مردم یاسوج با پیکر حاج سید ابراهیم جباری فر + زمان و مکان مراسم

دنا نما: مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تشییع پیکر سید ابراهیم جباری فر حاجی جانباخته این استان در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه ساعت ۹ صبح  روز چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴ در یاسوج برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در نشست هماهنگی برگزاری این مراسم مکان آن را از مقابل کانون بسیج واقع در میدان امام حسین (ع) تا میدان هفتم تیر یاسوج اعلام کرد.

وی افزود: در این مراسم برنامه هایی شامل سخنرانی، مداحی، مرثیه سرایی و اقامه نماز میت اجرا خواهد شد.
میرمحمدی بیان کرد: سخنران این مراسم یکی از مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی اظهار کرد: جنازه این حاجی جانباخته پس از تشییع و حدود ساعت ۱۱ صبح فردا برای خاکسپاری در گلزار شهدای اصفهان به این شهر انتقال می یابد.
میرمحمدی عنوان کرد: حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه و فاجعه انسانی سرزمین منا ناگوار و جانگداز بود و اذهان ملت ایران و سایر کشورهای مسلمان جهان تا مدت ها درگیر آن است.
وی ابراز داشت: بروز این دو حادثه دلخراش نشان دهنده بی تدبیری آل سعود و دولتمردان عربستان در مدیریت مناسک مهم حج است.
میرمحمدی افزود: تشکیل کمیته حقیقت یاب از سوی ایران و سایر کشورهای اسلامی برای بررسی دلایل وقوع این دو حادثه ضروری است.
سید ابراهیم جباری فر اهل روستای ده برآفتاب شهرستان بویراحمد فوق تخصص دندانپزشکی، استاد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود.
جباری فر به دلیل سکونت در اصفهان همراه با یکی از کاروان های حج این استان عازم سرزمین وحی شده بود که بر اثر سقوط جرثقیل در مکه مکرمه جان خود را از دست داد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.