تشییع پیکر پزشک جانباخته حادثه مکه در یاسوج

دنا نما: مراسم تشییع پیکر پزشک کهگیلویه و بویراحمدی که در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه جان خود را از دست داده بود، با حضور باشکوه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار برخی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ در این مراسم امروز چهارشنبه، ۱۵مهر از ساعت ۹صبح مقابل کانون بسیج واقع در میدان امام حسین(ع) به سمت میدان هفتم تیر یاسوج با شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آل سعول خائن”، “حُسین حُسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست” و” ای رهبر آزاده آماده ایم آماده” برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: سهل انگاری فاجعه منا و حادثه مکه یک مقاتله بود.

وی با بیان اینکه آماده هر هزینه ای برای عزت، اقتدار و شکوه ایران اسلامی هستیم، افزود: فاجعه منا نشان از سوء مدیریت آل سعود بود و حادثه مکه تنها ناشی از سوء مدیریت نبود.

آیت الله ملک حسینی اظهارکرد: آل سعود هیچ اعتقادی به کعبه، خدای کعبه، پیامبر(ص) و آیین های توحیدی ندارند و اقتدار پوشالی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر تمامی حجاج در فاجعه منا جلوی چشم آل سعود جان می باختند خلاف آرمان و مکتب پوسیده آنها نبود.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به اهمیت ولی فقیه و هشدار رهبر معظم انقلاب به کشور عربستان تصریح کرد: وقوع هر فاجعه ای بی حکمت نیست و فاجعه منا و هشدار ولی فقیه اقتدار ایران اسلامی و ولایت فقیه را به دنیا فهماند.

وی ادامه داد: هر وقت مردم وحدت داشته باشند و پشتیبان ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب باشند پشت دنیا از این اقتدار و وحدت خواهد لرزید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر لجاجت ها و کارشکنی های عربستان و آل سعود ادامه یابد پاسخ ایران سخت و خشن خواهد بود.

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر دولت عربستان و آل سعود لرزه افکند و آنها را انفعالی کرد.

وی اضافه کرد: پیام تشییع شهداء جانباختگان فاجعه منا و حادثه مکه برای نسل جوان دختر و پسر اینست که پاکی ها همیشه قداست دارند.

به گزارش ایسنا، دکتر سید “ابراهیم جباری‌فر” از سادات روستای “ده ‌بر‌آفتاب” کهگیلویه و بویراحمد، فوق تخصص دندان‌پزشکی، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و فلوشیپ دندان‌پزشکی اجتماعی از استرالیا بود.

دکترجباری فر پزشک، محقق و پژوهشگر کهگیلویه و بویراحمدی از طریق کاروان اصفهان به مکه مکرمه شرفیاب شده بود و در حادثه سقوط جرثقیل در مکه روحش به ملکوت اعلاء پیوست.

بعد از سخنرانی و اقامه نماز، پیکر مطهر وی به استان اصفهان منتقل شد تا در گلزار شهدای شهر اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.