پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت سردار حسین همدانی

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حسین همدانی را در پیامی تسلیت گفت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ در پیام سید موسی خادمی آمده است: کاروان شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی بار دیگر یکی از فرزندان ولایت، یاران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سردار سرافراز سپاه اسلام حسین همدانی را در پرواز به سوی کمال الهی همراه خود کرد.

در ادامه این پیام بیان شده است: سردار همدانی پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب به فیض عظمای شهادت نایل و با شهادت ایشان ستاره ای دیگر به سپهر افتخارات انقلاب اسلامی و جهان اسلام افزوده شد.
در پایان این پیام عنوان شده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، تمام همرزمان ایشان، مردم ولایتمدار استان همدان و به ویژه خانواده گرامی وی از خداوند رحیم برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت مسالت می کنم.
سرتیپ حسین همدانی متولد ۱۳۲۹ در شهر همدان از اعضا و بنیانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان های همدان و کردستان است و از سال ۵۹ نیز در جنگ ایران و عراق شرکت داشت.
وی از فرماندهان منطقه عملیاتی ‘بازی دراز’ در جبهه کرمانشاه بود و بعدها نیز مدتی فرمانده لشکر انصارالحسین همدان شد.
همدانی جانشین قرارگاه امام حسین (ع)، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بوده است.
وی ۱۶ مهر ۹۴ در سوریه و اطراف شهر حلب هنگام ماموریت مستشاری از سوی داعش به شهادت رسید.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.