ایران هیچ گونه ارتباطی به جز در بحث توافق هسته ای با آمریکا ندارد

دنا نما: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استکبار ستیزی جز مبانی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ حجت الاسلام سید جواد خاضع در ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان که در روز یکشنبه ۱۹ مهرماه در یاسوج برگزار شد، افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و مبارزه با استکبار یکی از مبانی مهم انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه و مقابله با آمریکاست، بیان کرد: به دلیل اتفاقات مهمی که در این روز رخ داد به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نیز معرفی شده است که مصداق این استکبار کشورهایی از جمله کشور آمریکا است.

۱۳ آبان (۲)

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از شاخص های بارز اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) مفاهیم و واژه های قرانی را در انقلاب به کار برند که یکی از معهمترین این مفاهیم استکبار ستیزی است و انقلاب اسلامی را مبتنی بر استکبار ستیزی بیان کردند و فرمودند که آمریکا دشمن شماره یک کشورهای اسلامی است.

حجت الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) هرگونه سازش و نزدیکی با استکبار را منافی عزت مسلمانان می داند و مسلمانان را از دوستی با دشمنان اسلام را نفی می کند.

وی عنوان کرد: برای اجرای برنامه های ۱۳ آبان از جمله راهپیمایی در این روز در استان ۶ کمیته از جمله کمیته دانش آموزی به مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش، کمیته دانشجویی با مسئولیت دانشگاه یاسوج، کمیته طلاب با مسئولیت حوزه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج، کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنکی تبلیغات اسلامی و کمیته امنیتی انتظامی با مسئولیت سیاسی انتظامی استانداری تشکیل شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به سه مناسبت بزرگ در این روز از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان، روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز است که از مردم استان می خواهیم همچون گذشته که همیشه و در راهپیمایی های مختلف همیشه در صحنه بودند در ای در این روز نیز حماسه ای بزرگ خلق کنند.

همچنین فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و ویراحمد گفت: مهمترین راهبرد جمهوری اسلامی ایران ترویج ارزش های دینی، دفاع از حقوق مظلومان و مبارزه با استکبار است.

وی با اشاره به اینکه ایران هیچ گونه ارتباطی به جز در بحث توافق هسته ای با کشور آمریکا ندارد، بیان کرد: دشمنان اسلام حضور مردم در این راهپیمایی ها را با دقت بررسی و نگاه می کنند و بدون شک این راهپیمایی بر دشمنان اسلام تاثیراتی خواهد داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نباید دشمنان اسلام احساس کنند که بین مردم و دولت فاصله افتاده است که اگر به چنین نتیجه ای برسند به گونه ای دیگر وارد می شوند و علیه کشور اقدام خواهند کرد.

محمدی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی های گذشته خوب و چشم گیر بوده است که امیدواریم حضور مردم در راهپیمایی های آینده از جمله یوم الله ۱۳ آبان پررنگ تر از گذشته باشد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.