عزم جدی دولت برای سرمایه‌‌گذاری با نرخ سود ۱۶ درصد در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عزم جدی دولت برای سرمایه‌‌گذاری با نرخ سود ۱۶ درصد در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ غلام‌محمد زارعی در نشست با نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: راه‌اندازی اندیشکده‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اتاق فکر کاری ارزنده است که توسط جوانان نخبه استان در حال شکل‌گیری است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی است که مردم آن از نظر سطح هوشی رتبه بالایی در کشور داشته و ضریب هوشی بالایی نسبت به سایر مناطق کشور دارند.

زارعی با بیان این که باید استعدادها را از قوه به فعل درآورد، تصریح کرد: با راه‌اندازی اندیشکده‌ها و اتاق‌های فکر این کار شدنی است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های کمک به توسعه استان را بهادادن به مقوله پژوهش ذکر کرد و گفت: در سال‌های اخیر علیرغم کمی اعتبارات، مبالغ بیشتری به حوزه پژوهش تعلق گرفته ولی منابع پژوهشی بیشتر در آرشیو ادارات مانده است.

وی با انتقاد از این که پژوهش‌ها به صورت کاربردی در خدمت جامعه نیست، افزود: باید از پژوهش‌های دانشگاهی به خوبی برای توسعه استان استفاده کرد.

زارعی هم‌افزا شدن ظرفیت‌های پراکنده استان را مهم‌ترین راه برای کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد قلمداد کرد و گفت: دولت اکنون به دنبال کمک برای محرومیت‌زدایی در استان است.

وی برجام را از موضوعات مهم کشور دانست و بیان کرد: بسته جدید اقتصادی دولت به زودی ارائه می‌شود و شرایط جدیدی را برای کشور خواهیم داشت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در این بسته اقتصادی خبر داد و گفت: در بسته حمایتی اقتصادی، دولت عزم جدی برای سرمایه‌گذاری در این استان با نرخ سود سرمایه‌گذاری ۱۶ درصد دارد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.