وضعیت صنعت در استان خوب نیست برخی سرمایه گذارن ورشکست و زندانی هستند

نیستیم

دنا نما: یکی از کارآفرینان برتر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان برای سرمایه‌گذاران مشکل ایجاد نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ سید موسی خادمی بعدازظهر دیروز به همراه تعدادی از معاونین خود و تعدادی از مدیران‌ کل استانی و مسئولان دستگاه‌ها از پروژه ساخت بزرگترین مجتمع تفریحی ورزشی و اقامتی جنوب کشور بازدید کرد.

در این بازدید استاندار به همراه سایر مسئولان از بخش‌های مختلف این پروژه عظیم فرهنگی شامل استخر، سونا، تأسیسات، رستوران گردان، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، بولینگ و سایر قسمت‌های دیگر بازدید کرد.

سید موسی خادمی در این بازدید با قدردانی از عملکرد برادران باقری در استان به دلیل سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و این بار در حوزه گردشگری و رفاهی از مسئولان استانی خواست تا نسبت به هر گونه کمک برای تکمیل این پروژه بزرگ اقدام کنند.

استاندار در این دیدار همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاران در زمینه پیگیری موضوع واگذاری اراضی جنب هتل آزادی به برخی دستگاه‌ها برای ساخت و ساز اظهار کرد: هنوز اقدامی انجام نشده است و زمینی را به دستگاهی برای ساخت و ساز واگذار نکرده‌اند.

وی بیان کرد: برای این کار کمیسیونی تشکیل می‌شود و در آن‌جا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مسئولان برای سرمایه‌گذاران مشکل ایجاد نکنند/به غیر از نظام و انقلاب مدیون کسی نیستیم

یکی از کارآفرینان برتر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه‌گذاران مشکل ایجاد نکنند.

‌لهراسب باقری ‌اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمان دیگر به حمایت سرمایه‌گذاران برای توسعه نیاز دارد.

کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد افراد سرمایه‌دار بسیاری وجود دارد که به هر دلیل با سرمایه خود واحد تولیدی و کارخانجات راه‌اندازی نکرده‌اند.

وی گفت: اما گروه صنعتی باقری متشکل از پدر و فرزندان همه زحمات حضور در عرصه صنعت را به جان خریده‌اند هر چند که با نامهربانی‌هایی در استان روبرو شده‌اند.

باقری در ادامه اظهارات خود گفت: در برخی موارد دیده شده که وقتی نامی از ما به عنوان تولیدکننده و سرمایه‌گذار در استان آمده برخوردهایی صورت گرفته به طوری که نوک پیکان برخوردها را به سمت ما زوم کرده‌اند.

مدیرعامل واحد تولیدی صنعتی دنا صنعت گفت: ما در این استان راه صنعت را به درست و یا اشتباه در پیش گرفته‌ایم و از مسئولان انتظار داریم اگر در برخی جاها حمایتی از ما نمی‌شود حداقل برخورد با ما صورت نگیرد.

باقری در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: مسئولان استان ما در سال‌های اخیر به دنبال سرمایه‌گذاری در استان با بنیادها و مؤسساتی مانند بنیاد برکت و بنیاد کوثر بوده‌اند.

وی افزود: اما وقتی ما به عنوان بخش خصوصی وارد عرصه سرمایه‌گذاری می‌شویم انتظار حمایت داریم چراکه سرمایه و زندگی خود را برای ایجاد کار و تولید در استان گذاشته‌ایم.

این تولیدکننده و صنعتگر هم‌استانی خاطرنشان کرد: به کسی در استان ظلم نکرده‌ایم و با دسترنج خود به این نقطه رسیده‌ایم و تسهیلات بانکی را هم مدیون هیچ مسئولی نیستیم بلکه مدیون نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم که به همه در این کشور و استان تعلق گرفته است بنابراین به غیر از نظام جمهوری اسلامی مدیون کسی نیستیم.

باقری با تأکید بر اینکه انتظار داریم حال که همه دارایی خود را برای ایجاد کار و تولید در استان گذاشته‌ایم مسئولان برای ما مشکل ایجاد نکنند، افزود: ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت پروژه عظیم تفریحی و اقامتی در شهر یاسوج هزینه کرده‌ایم.

وی تبیین کرد: زیربنای این مجموعه عظیم سه هزار و ۳۷۰ مترمربع است که بالغ بر ۹۰ نفر اشتغال‌زایی به صورت مستقیم و ۴ برابر آن اشتغال‌زایی غیر مستقیم دارد.

*مسئولان کشوری برای آباد کردن مناطق خود همت کنند

 خسرو باقری صنعتگر برتر کهگیلویه و بویراحمد نیز در جمع مسئولان ارشد استانی کهگیلویه و بویراحمد از جمله استاندار و برخی معاونین استاندار و تعدادی از مدیران کل و رؤسای سازمان‌ها اظهار کرد: اگر استان کهگیلویه و بویراحمد پیشرفتی داشته و توسعه‌ای در آن دیده می‌شود همه به واسطه خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

صنعتگر برتر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید مسئولان کشوری برای آباد کردن مناطق خود همت کنند بلکه استان‌های کم برخوردار و محروم را بیشتر دریابند از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی یاد کرد که نیازمند توجه بیشتر دولت است.

باقری به موفقیت‌های خود و فرزندانش در عرصه صنعت استان اشاره کرد و گفت: به لطف حمایت‌های جمهوری اسلامی و تنها برای خدمت برای تولید و اشتغال وارد عرصه شدیم اما از مسئولان انتظار داریم که موانع را از پیش روی ما بردارند.

بنیان‌گذار واحد‌های تولیدی بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عریض و طویل بودن بدنه وزارت صنعت و معدن گفت: این وزارتخانه کار سه وزارتخانه و چندین دستگاه دیگر را انجام می‌دهد و شاید به همین دلیل است که صنعت کشور با مشکلاتی روبرو شده است.

وی در ادامه به فعالیت‌هایی که برای اعتلای صنعت استان انجام داده اشاره کرد و گفت: اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد در ایران با سه کشور دیگر دنیا تولیدات لوله‌های کامپوزیتی را دارند که کاری بی‌سابقه در حوزه صنعت است.

این تولیدکننده کهگیلویه و بویراحمدی تبیین کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد تولید لوله‌های کامپوزیتی کشور در مجتمع دنا صنعت یاسوج انجام می‌شود.

وی افزود: اما اکنون وضعیت صنعت در استان ما چندان خوب نیست به نحوی که بیشتر واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی تعطیل هستند و اکثر سرمایه‌گذاران ورشکست شده و برخی حتی در زندان به سر می‌برند که باید به هر طریق ممکن فکری به حال وضعیت کنونی صنعت در استان کرد.

خسرو باقری ۲ خسرو باقری ۳ خسرو باقری خسرو باقری۱

۱ نظر

  • پول داری وبرازندگی؛ متاسفانه بقیه صنایع در استان دیده نمیشود مسولین ما فقط دور چالهایی که شلشون وتش دور میزنند معاون دادستان میاد وقتی دنبالش میگردی میگن با بهنام باقری تو باغه رییس تربیت بدنی میاد میگی کجایه میگن تو تلوزیون داره برای بهنام کار تبلیغاتی میکنه زنگ میزنیم به تلوزیون تبلیغاتی سپاه سرمیدان امام حسین میگم من هم رزمنده توکار صنعتم هستم برام تبلیغ کنید میگه نمیشه وقتی بهش میگم چرا برای بهرام باقری تبلیغ نان میکنی میگه با بهرام کوبو دنا تعامل فرهنگی.داریم میزنیم شبکه دنا میگه لهراسب میزنیم شبکه ۳ میگه خسرو میزنیم شبکه شما میگه بهرام میزنیم شبکه ۴ میگه شهرام 
    اگه بگیم همش سیختو دست وجونمون ویردارید

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.