صدا و سیمای استان در خصوص شبهات شعار “مرگ بر آمریکا” میزگرد برگزار کند

دنا نما: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی موجب افزایش اقتدار ملی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ فتاح محمدی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان، با اشاره به هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم پدافند غیرعامل ایجاد صلح پایدار در جهان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایدئولوژی انقلاب اسلامی در تمام زمان و مکان با ایدئولوژی غرب در تعارض است و این تعارضات ساختاری همیشه ادامه دارد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و توافق حاصل شده در این مذاکرات، گفت: در مذاکرات هسته‌ای نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با تمام توان از مصالح مردم و کشور، استقلال سیاسی و تمامیت ارضی دفاع کردند.

IMG_9930

این مسئول تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مبانی مذاکرات تنها در بحث هسته‌ای بود و در هیچ مورد دیگری با آمریکا مذاکره و صحبتی نداریم.

محمدی با بیان اینکه اقدامات و جنایت‌های آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود، تصریح کرد: مبارزه به استکبار جهانی هرگز پایان‌پذیر نیست.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حضور باشکوه مردم و تمام اقشار جامعه برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در استان تأکید کرد و افزود: حضور آگاهانه و پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب موجب افزایش اقتدار ملی می‌شود.

13 آبان

وی با اشاره به اینکه اگر روزی حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی کم‌رنگ شود اقدامات و تصمیمات دشمن عوض می‌شود، افزود: حضور آگاهانه و پرشور مردم موجب شده دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه جرأت انجام توطئه‌ را نداشته باشد.

این مسئول خواستار برگزاری میزگردهای تحلیلی پیرامون ۱۳ آبان، مذاکرات هسته‌ای و شعار مرگ بر آمریکا در صدا و سیمای مرکز استان شد و عنوان کرد: شبهاتی در خصوص مذاکرات و توافق هسته‌ای و همچنین شعار مرگ بر آمریکا ایجاد شده که انتظار می‌رود با برگزاری میزگرد به این شبهات پاسخ داده شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.