شعار “مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل” از اصول راهبردی نظام و انقلاب است

دنا نما: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان کهگیلویه و بویراحمدگفت: در آستانه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شبهاتی بین برخی از مردم وجود دارد مبنی بر اینکه پس از مذاکره با غربی ها بر سر مساله هسته ای و توافق با آنها نیازی به برگزاری راهپیمایی و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: اینگونه تفکرها ساده لوحانه بوده و ظلم، ستم و جنایت های آمریکا علیه کشور و ملت ایران هرگز فراموش شدنی نیست.
وی بیان کرد: از نمونه های بارز این جنایت ها آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله و تحریم های اقتصادی است که هر دوی آنها موجب وارد آمدن خسارت های قابل توجهی به ایران اسلامی شدند.
خاضع اظهار کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب کوتاهی در مبارزه با استکبار جهانی برخلاف شعائر اسلامی بوده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از اصول راهبردی نظام و انقلاب است که هرگز فراموش نمی شوند.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی ملت ایران هیچ ارتباطی با مذاکرات هسته ای ندارد، عنوان کرد: ایران به جز مساله هسته ای در هیچ موضوع دیگری با آمریکا مذاکره نمی کند.
خاضع ابراز داشت: مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال در یاسوج شامل میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی و خیابان جمهوری به سمت میدان امام حسین (ع) است و زمان آغاز راهپیمایی نیز ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال در یاسوج بیانیه دانش آموزی، دانشجویی و طلاب از سوی یکی از دانش آموزان این استان و قطعنامه پایانی نیز توسط یکی از دانشجویان استان قرائت می شود.
خاضع گفت: سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال در یاسوج کشوری است و در مراکز شهرستان ها نیز از سخنرانان استانی استفاده خواهد شد.
وی بیان کرد: مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال در مراکز شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی های لازم با فرمانداران مشخص شده که به زودی اعلام می شوند.
خاضع اظهار کرد: مراسم سومین سالگرد ارتحال آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر پنجشنبه ۱۴ آبان ۹۴ در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می شود.
وی عنوان کرد: هر دو مراسم شامل راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و سومین سالگرد ارتحال آیت الله ملک حسینی مهم بوده و نباید تحت تاثیر یکدیگر قرار گیرند.
خاضع ابراز داشت: هر دو مراسم باید باشکوه و با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برگزار شوند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.