زمان و مکان برگزاری سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) اعلام شد

دنا نما: جلسه ستاد سومین سالگرد بزرگداشت عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله العظمی مرحوم سید کرامت الله ملک حسینی روز پنج شنبه هفتم آبان در محل دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ در این نشست حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرحوم آیت الله العظمی ملک حسینی(ره) پناهگاهی امن برای عموم افراد استان بود افزود:ایشان چون ستاره ای درخشان برای استان و خطه جنوب نورافشانی کرد.

وی گفت: آیت الله العظمی ملک حسینی(ره) فقیه مجاهد،مجتهد،غیور ، شجاع و از شاگردان برجسته امام خمینی(ره)بودند که همواره دلسوز مردم و نظام اسلامی و یارو همراه امام و رهبری بودند.

سید جواد خاضع افزود:تکریم و احترام علماء پاسداشت علم و دانش و شکر نعمت بوده و از فضائل اخلاقی و جزء شعائر دینی است. وی اظهار کرد: تعالی و پیشرفت فرهنگ هر جامعه توسط عالمان و اندیشمندان آن رقم می‌خورد.

سید جواد خاضع با بیان اینکه تکریم و نکوداشت مرحوم آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی(ره) وظیفه همه مسئولان استان است، اظهار کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی پدر معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه باید برنامه‌های سالگرد رحلت آن عالم وارسته به بهترین نحو برگزار شود، افزود: دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا بتوانیم با همکاری و تعامل با یکدیگر برنامه‌ای برگزار کنیم که نمود بسیار خوبی در داخل و بیرون استان داشته باشد.

خاضع بیان کرد: برنامه سالگرد رحلت آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی(ره) در روز پنج‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج خواهد بود.

وی گفت: بر همین اساس باید تبلیغات گسترده توسط صدا و سیمای استان و رسانه‌ها برای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن این مراسم صورت گیرد.

وی افزود: شهرداری و صنوف بازار با انجام تبلیغات میدانی در نقاط مختلف شهر یاسوج اقدام به تبلیغات برای حضور مردم در این مراسم داشته باشند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.